اخاذی شیطانی از دختر 14 ساله

اخاذی شیطانی از دختر 14 ساله

پسر جوانی كه با فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت دختر 14 ساله از او اخاذی می‌كرد، با تحقیقات پلیس فتای تهران دستگیر شد.
به گزارش جام‌جم، 20 دی‌ماه مردی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از ماجرای شومی كه برای دخترش رقم خورده بود، پرده برداشت.
این مرد در شكایتش به ماموران گفت: دخترم چندی قبل در یكی از كانال‌های تلگرامی با پسر جوانی كه محسن نام دارد، آشنا شده بود. این پسر با فریب دخترم و به بهانه ملاقات، او را از خانه‌مان در محله جیحون بیرون كشید و به خانه‌ای در محله جنت‌آباد برد. او در این خانه دخترم را تهدید كرده و پس از آزار و اذیت از صحنه آزار دخترم فیلم گرفته است. پسر آزارگر بعد از رها كردن دخترم از آن خانه، او را تهدید كرده اگر پولی پرداخت نكند، فیلم را پخش می‌كند. دخترم چند بار اقدام به سرقت طلاهای مادرش كرد و به پسر جوان داد اما وقتی دید تهدیدها تمامی ندارد، موضوع را برای من تعریف كرد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد، دختر نوجوان حدود 180 گرم از طلاهای مادرش را دزدیده و به پسر آزارگر داده است. كارشناسان پلیس فتای تهران با توجه به شماره تلفن پسر جوان و اقدامات فنی موفق به شناسایی خانه متهم به نام محسن در منطقه جنت‌آباد شدند و روز شنبه 29 دی در عملیاتی غافلگیرانه این جوان دستگیر شد.
سرهنگ تورج كاظمی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: پسر جوان ابتدا خود را بیگناه معرفی كرد، اما وقتی ماموران در بررسی گوشی تلفن همراهش فیلم صحنه تجاوز به دختر نوجوان را كشف كردند به ناچار لب به سخن باز كرد. محسن 19 ساله پس از اعتراف به اقدام شومش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.