آموزش رمالی در چین كلاهبرداری در تلگرام

آموزش رمالی در چین كلاهبرداری در تلگرام

زن 30 ساله‌ای كه بعد از آموزش رمالی از مرد چینی به ایران بازگشته و با راه‌اندازی كانال تلگرامی با 40 هزار عضو  به كلاهبرداری و رمالی می‌پرداخت،  بازداشت شد .
 به  گزارش جام‌جم، اوایل هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی  از زن رمالی به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.
 شاكی به افسر تحقیق گفت: شوهرم و دوستش یك  كارگاه  تولید ظروف یكبار مصرف راه‌اندازی كرده بودند اما شرایط مالی شوهرم در این شراكت هر روز بدتر شده و وضع شریكش خوب می‌شد. حس می‌كردم او طلسم شده و باید دنبال رمالی بگردم. با  كانال تلگرامی زن رمالی رو‌به‌رو شدم كه 40 هزار عضو داشت. بعداز ارتباط با وی درباره وضعیت كار شوهرم  با او حرف زدم و او مدعی شد با طلسم و نسخه‌هایی كه به من می‌دهد شرایط شوهرم بهتر  می‌شود. به زن رمال اعتماد كردم،  طی چند مرحله یك میلیون و 500 هزار تومان به حساب‌هایی  كه گفته بود واریز كردم، او ابتدا فال تاروت و قهوه برایم گرفت و بعد نسخه‌های خوشبختی و گشایش كار رابرایم فرستاد و من طبق آن عمل كردم  اما شرایط شوهرم بدتر شد. شراكتش به‌هم خورد و 30میلیون تومان ضرر كرد. حالا به اتهام كلاهبرداری از زن رمال شكایت 
دارم.
 این در حالی بود كه افراد دیگری نیز با حضور در پلیس فتا از زن رمال  به اتهام  كلاهبرداری شكایت كردند. ماموران در جریان تحقیقات  متوجه شدند كه  زن رمال كانالی با 40  هزار عضو  از سراسر كشور دارد. هر بار بعد از كلاهبرداری‌هایش كانال تلگرامی‌اش را تغییر می‌دهد. سرانجام مخفیگاه او در یكی از 
محله‌های شهر  كرج  به دست آمد و ماموران  با اعزام به آنجا وی را شناسایی كردند و او دو روز پیش  بازداشت شد.
 زن رمال به افسر تحقیق گفت:  فعالیتم را از  دو سال پیش آغاز كردم. دوره‌های رمالی، فال تاروت و قهوه و نوشتن نسخه‌های  خوشبختی و شكست هر گونه طلسمی را از  مردی  سالخورده كه رمال بزرگی در چین است،  آموزش دیدم. سه ماه به معبد او درچین رفتم و بعد از آموزش به ایران بازگشته و با راه‌اندازی كانال تلگرامی كلاهبرداری با شیوه رمالی‌ام را از سر گرفتم.
 سرهنگ  جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی  به جام‌جم گفت: با اعتراف زن رمال، تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم وی  ادامه دارد. افرادی كه در دام او گرفتار شده‌اند، می‌توانند  برای پیگیری پرونده‌هایشان و شكایت از او به پلیس فتا مراجعه كنند.