فاطمی: علیپور و بودیمیر تاكتیك پرسپولیس را عوض می‌كنند

فاطمی: علیپور و بودیمیر تاكتیك پرسپولیس را عوض می‌كنند

بعد از جذب ماریو بودیمیر به جای گادوین منشا، طرفداران پرسپولیس به دنبال پاسخ  این سوال هستند كه آیا شیوه كار تیم شان دچار تغییر و تحول می‌شود یا نه. برای پی بردن به پاسخ این سوال، سراغ فراز فاطمی یكی از مهاجمان بلندقامت و پیشكسوت فوتبال ایران رفتیم. او كه سابقه بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در كارنامه اش دارد، گفت: «تا جایی كه من شنیدم، بودیمیر از قد بلندی سود می‌برد و حتما برانكو برای جذب این بازیكن، نقشه‌های زیادی چیده است. او می‌تواند باعث افزایش توان گلزنی تیم روی هوا شود و از این رو، پرسپولیس بیشتر به بازی مستقیم روی بیاورد.» فاطمی افزود: «تا قبل از این، علی علیپور و منشا وظیفه داشته ضربات سر اول را بزنند اما از حالا به بعد، بودیمیر است كه باید این وظیفه را در پیشانی خط حمله، انجام دهد.
 بازیكنان پرسپولیس در مصاحبه‌های شان می‌گویند این بازیكن كروات، یك گلزن ذاتی است و من فكر می‌كنم بودیمیر شبیه به طارمی یا منشا نباشد و شرایط خاصی را دنبال خواهد كرد. از این به بعد، انتظار دارم مدل تاكتیكی تیم با حضور بودیمیر و علیپور در خط حمله، تغییر كند و ارسال‌های بیشتری از سمت راست و چپ، روی دروازه حریفان شاهد باشیم چون دلیل دیگری برای جذب این بازیكن خارجی به ذهنم نمی‌رسد.» این مهاجم بی حاشیه كه در جام باشگاه‌های آسیا و سپس لیگ قهرمانان این قاره، گل‌های 
سرنوشت سازی برای تیم‌های ایرانی به ثمر می‌رساند، در نهایت گفت: «همه ما بی‌صبرانه در انتظار دیدن پرسپولیس نیم فصل دوم هستیم چون با وجود بازیكنانی كه جذب تیم شده‌اند، برانكو كار سخت‌تری برای انتخاب تركیب اصلی تیمش در پیش دارد. باید ببینیم در ادامه فصل چه می‌شود اما با توجه به خریدهای باشگاه، فكر می‌كنم در این فصل نیز، پرسپولیس باشد كه جام قهرمانی را از آن خود می‌كند.»