عالیشاه: دنبال یك ركورد ویژه در این فصل هستیم

علی كریمی را دوست داریم، اما برد می‌خواهیم

عالیشاه: دنبال یك ركورد ویژه در این فصل هستیم

پرسپولیس با مدل جدید و بازیكنان جدید از همین امروز (پنجشنبه) وارد میدان خواهد شد و انگیزه‌های برانكو و شاگردانش را می‌بینیم. امید عالیشاه وینگر سرخپوشان‌و از مهم ترین بازیكنانی است كه می‌تواند حال و هوای این روزهای تیم را توصیف كند.

برای دیدار مقابل سپیدرود آماده‌اید؟
بله، در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم. یك اردوی عالی در كشور قطر و سپس ادامه تمرینات تاكتیكی را در تهران پشت سر گذاشتیم و از هر نظر آماده‌ایم. البته شاید هنوز بدن‌مان به قول فوتبالی‌ها، باز نشده باشد، چون بدنسازی سختی را تجربه كردیم اما با این حال به لحاظ روحی همه بچه‌ها در سطح بسیار بالایی هستند و می‌خواهیم با قدرت به بازی‌ها برگردیم.

بازی با سپیدرود برای تان سخت نیست؟
صددرصد همین طور است. نه تنها سپیدرود، همه بازی‌ها در تمام تورنمنت‌ها سخت شده زیرا فاصله تیم‌ها به هم نزدیك است و تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس باید همیشه در سطح بالایی از آمادگی باشند تا بتوانند از پس خود برآیند. البته سپیدرود نیز یكی از بهترین و بزرگترین تیم‌های ایران است. آنها هزاران طرفدار دارند و منتظر روز سختی هستیم ولی به انگیزه‌های خودمان ایمان داریم و برای برد به زمین می‌رویم.

بازیكنان پرسپولیس در مورد تقابل با علی كریمی، نظرات متفاوتی دارند. نظر تو چیست؟
علی آقا همیشه بزرگ ماست. او بین همه پرسپولیسی‌ها محبوبیت خاصی دارد و همه دوست دارند هر جا كه هست، موفق باشد، اما اینجا نام پرسپولیس مطرح است و با این‌كه به علی كریمی و تیمش احترام می‌گذاریم، اما قطعا برای كسب پیروزی به میدان خواهیم رفت. ما دنبال یك ركورد ویژه هستیم و می‌خواهیم نخستین تیم در ادوار لیگ برتر باشیم كه در یك فصل، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده است.

افزایش تعداد بازیكنان و اضافه شدن یاران جدید، كار را برای بازی كردن بازیكنان نیم فصل اول سخت نمی‌كند؟
اولا باید بگویم بسیار خوشحالم بازیكنان جدید به جمع‌مان اضافه شده‌اند، چون واقعا نیاز به تقویت داشتیم و در پست هایی، بازیكن به 
تیم مان آمده كه نبود یار را احساس می‌كردیم. همه بازیكنانی كه به پرسپولیس آمده اند از كیفیت بالایی برخوردارند و می‌توانند به ما كمك كنند. در جواب شما هم باید بگویم بله، واقعا كار برای همه ما سخت شده ولی چاره‌ای هم نیست. اتفاقا این موضوع باعث می‌شود رقابت در تیم مان به بالاترین سطح خود برسد و بتوانیم در كنار هم، تمرینات قدرتمندانه‌تری انجام دهیم.

بازی روی چمن مصنوعی در رشت، باعث احتمال آسیب دیدگی در تیم تان نمی‌شود؟

بله. البته استان‌های شمالی به خاطر بارش باران، حقشان است زمین‌های بهتری داشته باشند ولی این شرایط برای هر دو تیم یکسان است. ما چند روز اخیر در چمن مصنوعی تمرین كردیم تا مهیای بازی شدیم. تصور می‌كنم در كنار هم می‌توانیم از هر مشكلی عبور كنیم. زمین هم نمی‌تواند مانع مان شود.

سیامك نعمتی می‌گفت همه جام‌های این فصل را می‌خواهید. آیا این انگیزه در همه بازیكنان تیم‌تان وجود دارد؟

بله تك تك بازیكنان دنبال آن هستند كه قهرمانی در همه جام‌های این فصل را به دست بیاوریم. ما این توانایی را داریم كه هم قهرمان جام حذفی شویم و هم لیگ برتر. همین سه چهار ماه قبل هم می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. به هر حال انگیزه و روحیه بسیار خوبی داریم و از نظر بدنی نیز در سطح فوق العاده‌ای هستیم. هر تیمی این همه مهره خوب و كادرفنی قدرتمند داشته باشد، باید شانس خود را برای قهرمانی امتحان كند. ما هم می‌خواهیم همین كار را انجام بدهیم.