سفر «واندروومن» به آینده

سفر «واندروومن» به آینده

داستان قسمت سوم «واندروومن» در آینده اتفاق خواهد افتاد. با آن‌كه هنوز فیلمنامه‌ای برای سومین قسمت این اكشن كمیك‌استریپی در دست نیست، اما سازندگانش می‌گویند این داستان در زمان آینده رخ می‌دهد و شخصیت‌های آن سفری به آینده خواهند داشت. كمپانی والت دیزنی اعلام كرده دو فیلمنامه‌نویس جدید، كار نگارش فیلمنامه قسمت سوم را انجام خواهند داد.
بحث داستان فیلمنامه سومین قسمت این اكشن ابرقهرمانانه در شرایطی رسانه‌ای شده، كه دومین قسمت فیلم تا زودتر از 17 ماه دیگر روانه پرده سینماها نخواهد شد! پتی جنكینز، كارگردان دو قسمت اول و دوم فیلم كه احتمالا كارگردان قسمت سوم هم خواهد بود، می‌گوید هنوز زود است درباره قسمت‌های بعدی آن صحبت  شود.
قسمت اول فیلم كه سال گذشته میلادی اكران عمومی شد، توانست در سطح جهانی (آمریكا و بقیه كشورهای دنیا) فروشی 822 میلیون دلاری را تجربه كندو تحلیلگران اقتصادی سینما، تعجب خود را از این رقم كلان فروش اعلام كردند. در این مجموعه فیلم «گال گادوت» در قالب شخصیت واندروومن بازی كرده است. 
کریس پاین، رابین رایت و دنی هیوستن هم در فیلم بازی دارند. کلید فیلمبرداری قسمت دوم، ژوئن گذشته زده شد و تا شش ماه هم ادامه 
داشت./اسکرین اینتر نشنال