مقابله غیر متعارف كیج با بیگانه فضایی

مقابله غیر متعارف كیج با بیگانه فضایی

یكلاس كیج قصد ندارد دست از سر ژانر علمی - تخیلی بردارد و به همین دلیل است كه قرارداد بازی در «رنگ در فضا» را امضا كرده است! ریچارد استنلی پس از 20 سال دوری از دنیای سینما، با كارگردانی این فیلم دوباره به گود رقابت برمی‌گردد. 
درام علمی - تخیلی مشترك او با كیج، حال و هوایی دلهره‌آور دارد. فیلمنامه اقتباسی فیلم، با نگاهی به داستان نوول اچ پی لاوكرافت به همین نام نوشته می‌شود.
كلید فیلمبرداری این درام فضایی مستقل، ماه آینده زده می‌شود که در آن اعضای خانواده گاردنر، شخصیت‌های اصلی داستان فیلم هستند. آنها به نقطه‌ای دور در انگلستان كوچ می‌كنند تا به آرامش برسند، اما در این محل با موجودی عجیب و غریب رودررو می‌شوند كه در نزدیكی آنها زندگی می‌كند. این موجود تاثیر زیادی روی محیط پیرامون خود گذاشته و باعث تغییر رنگ‌ها شده است. 
بخش اصلی داستان، مقابله خانواده با این موجود بیگانه فضایی را به تصویر می‌كشد. کیج در نقش پدر خانواده، رازی مرموز در دل خود دارد که با حضور موجود بیگانه فضایی این راز برملا می شود. برملا شدن راز، جمع خانواده را در موقعیت ویژ ه ای قرار می دهد و ماجراهی فیلم را به جلو می برد.
نیکلاس کیج در چند سال اخیر، فیلم موفق و پرفروشی روی پرده سینماها نداشته است. با این وجود، هنوز هم از سوی فیلمسازان و تهیه کنندگان دعوت به بازی در فیلم های تازه می شود. او در حال حاضر، قرارداد بازی در حداقل شش فیلم مختلف سینمایی را در ژانرهای متنوع دارد!  کیج با اشاره به درام دلهره آور و علمی تخیلی رنگ در فضا، می گوید حال و هوای متفاوت این فیلم دوباره نام او را در سطح وسیعی مطرح خواهد کرد. /هالیوود ریپورتر