دهه آینده؛  دهه جوانان

دهه آینده؛ دهه جوانان

ادامه از صفحه اول
 عدالت محوری 
نظام اسلامی امروز بیش از هر نظام دیگری شایستگی دارد كه به زیور عدالت آراسته شود. تلاش برای تحقق عدالت با مبارزه جدی و بی‌امان با فساد از جوانانی برمی‌آید كه به چرب و شیرین دنیا آلوده نشده‌اند و آنان دستمال‌های پاك نظام اسلامی برای زدودن آلودگی نظام اسلامی از فساد هستند و باید با امید و تلاش، طهارت‌بخش جامعه اسلامی از آلودگی فساد شوند.
 اقتداربخشی به نظام اسلامی 
آنچه در این بیانیه مهم است دعوت به اقتداربخشی جمهوری اسلامی از طریق تقویت بنیه علمی و مقاوم‌سازی اقتصاد كشور است. این هر دو عرصه میدان نقش‌آفرینی جوانانی است كه قرار است بار استقلال كشور را در آینده بر دوش بگیرند و قهرمانانه آن را به مقصد برسانند.
در پایان خاطرنشان می‌سازد نباید گذاشت این پیام ارزشمند در بستر زمان رو به فراموشی رود. این پیام مانیفست و منشور راه جوانان انقلاب اسلامی در دهه پنجم است. رسانه‌ها و صاحبان تریبون وظیفه و رسالتی بس بزرگ برای زنده نگاه داشتن این پیام و مطالبه‌گری برای تحقق امید ارزشمند رهبر فرزانه و حكیم انقلاب اسلامی به جوانان بر عهده دارند. امید كه به این رسالت بزرگ با عزمی راسخ قیام كنند.
علاوه بر این، این پیام اتمام حجتی برای نسل گذشته است كه باید ظرفیت جوانان را ارج نهند و بر صدر نشانند چه زیباست این نسل انقلابی آخرین برگ كارنامه انقلابی‌گری خود را با باز كردن میدان برای حضور جوانان زینت دهد.