دستگاه‌های مسؤول  موضوع را با جدیت دنبال كنند

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی خاش

دستگاه‌های مسؤول موضوع را با جدیت دنبال كنند

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند و خطاب به دستگاه‌های مسؤول تأكید كردند با تمركز بر این جنایت- كه ارتباط عاملان آن با سازمان‌های جاسوسی برخی كشورها مسلم است-موضوع را با جدیت دنبال كنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌‌‌ا... الرحمن الرحیم
دست جنایتكار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار كشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی كه خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم كرده بودند، در حمله تروریست‌های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند. ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی كشورهای منطقه و فرامنطقه مسلم است و دستگاه‌های مسؤول كشور باید بر آن تمركز كنند و آن را با جدیت دنبال كنند.
اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریك می‌گویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علو درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت می‌كنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه حتمی سپاه است.
سیدعلی خامنه‌ای / ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ 
حسن روحانی، رئیس‌جمهور نیز با صدور پیامی حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل فداكار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده 
خاش - زاهدان را نمایش عمق استیصال و درماندگی مزدوران جنایتكار و ایادی دشمنان ملت ایران دانست و تاكید كرد: بی‌تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیروهای پرتوان امنیتی و انتظامی كشور به‌زودی به سزای جنایت خود خواهند رسید.
سردار سرلشكر محمدعلی جعفری، فرمانده كل سپاه هم در پیامی تاكید كرد: اطمینان می‌دهیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راسخ‌تر و مصصم‌تر از گذشته در ادامه راه و آرمان شهیدان والامقام ضمن صیانت از امنیت و مرزهای میهن عزیزمان، انتقام خون این شهیدان مظلوم را از دشمنان خبیث و وابسته به اردوگاه استكبار جهانی خواهد گرفت.
در حمله تروریستی وابستگان به رژیم صهیونیستی و آمریكا به یك دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان لشكر۱۴ امام حسین(ع) اصفهان در جاده خاش-زاهدان، ۲۷ مدافع مرزهای میهن اسلامی شهید و 12 نفر از رزمندگان مجروح شدند.
به گزارش جام جم، مراسم تشییع پیكر مطهر این شهدا امروز ساعت ۱۴ از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.