مرگ تلخ مرد جوان زیر چرخ‌های خودرو

مرگ تلخ مرد جوان زیر چرخ‌های خودرو

پسر جوان گمان نمی‌كرد پارك نامناسب خودروی پژو درسراشیبی پاركینگ خانه، مرگ او را رقم بزند.
 به گزارش جام‌جم، دو روز پیش یكی از ماموران كلانتری مشیریه در تماس با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشكوك پسر 30 ساله‌ای مقابل خانه‌ای در محله مشیریه خبر داد. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. بررسی‌های اولیه پلیسی نشان داد پسر 30 ساله زیر چرخ‌های خودروی پژوی خود گرفتار شده و فوت كرده است. ماموران به تحقیق از خواهر و دیگر اعضای خانواده كه حاضران در محل حادثه بودند پرداختند.
خواهر متوفی به افسر تحقیق گفت: همراه برادرم و دیگر اعضای خانواده برای تفریح به خارج از شهر رفته بودیم. زمانی كه بازگشتیم برادرم خودرویش را در سراشیبی پاركینگ پارك كرد تا ما راحتتر وسایل را برداریم و به خانه بازگردیم. خودش هم قرارشد كه آخرین وسایل را از صندوق عقب بردارد. چند دقیقه گذشت، اما از او خبری نشد. زمانی كه سمت پاركینگ آمدیم خودرو در گوشه‌ای بود، اما از برادرمان خبری نبود.
 وی افزود: گمان كردیم جایی رفته و بازمی‌گردد، اما غیبتش كه طولانی شد، خیابان‌ها را جست‌وجو كردیم و خبری از او نشد، به پلیس اطلاع دادیم. ماموران در بررسی محل پارك خودرو، متوجه لكه‌های خون شدند. در ادامه جسد برادرم را زیر چرخ‌های خودرو یافتیم.
 در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد به دلیل پارك نامناسب، خودرو از جایش در سراشیبی حركت كرده و پسر جوان را كه در حال برداشتن وسایل از صندوق عقب بوده زیر گرفته و با خودبرده و با رفتن وی زیر چرخ‌های خودرو مرگ او رقم خورده است. پرونده‌ای در این باره تشكیل شده و تحقیقات ادامه دارد.