شایعه كناره‌گیری به‌خاطر خادم

چرا آقای سرپرست برای انتخابات كشتی نامزد نشده است

شایعه كناره‌گیری به‌خاطر خادم



در شرایطی كه ثبت‌نام برای شركت در انتخابات فدراسیون كشتی آغاز شده اما هنوز حمید بنی‌تمیم كه سرپرست این فدراسیون است، اقدامی برای حضور در انتخابات نكرده است. همین اتفاق باعث شده تا شایعات زیادی درباره او شنیده شود. این‌كه بنی‌تمیم می‌خواهد به نفع امیر خادم كنار برود تا عرصه را برای او باز كند. با این حال خودش منكر چنین قضیه‌ای می‌شود و می‌گوید: «نه چنین چیزی نیست و چه قصد حضور در انتخابات را داشته باشم و چه نخواهم در انتخابات شركت كنم به سود یا ضرر كسی نخواهد بود.»
از او سوال كردیم پس چرا برای شركت در انتخابات ثبت‌نام نمی‌كند كه او این واكنش را نشان داد: «خدا را شكر كه ثبت‌نام از نامزدها آغاز شده ولی من هنوز در این زمینه تصمیم قطعی‌ام را نگرفته‌ام. اعتقادم بر این است از بین این افرادی كه زمزمه حضورشان در انتخابات فدراسیون كشتی شنیده می‌شود هر كسی كه علاقه مندتر و باانگیزه‌تر است، این مسؤولیت را به‌عهده بگیرد.»
او در پایان درباره عملكرد تیم ملی كشتی آزاد در جام بین‌المللی دانكلوف هم گفت: «من فكر نمی‌كنم بشود از این عملكرد به‌عنوان موفقیت یاد كرد، چون نمی‌شود یك نتیجه را ملاك قرار داد. فقط می‌شود امیدوار بود كه وضعیت تیم‌های ملی ما خوب خواهد بود و این هم می‌تواند نتیجه‌ای خوب در مسیر المپیك و آن را شروعی خوب برای كادر فنی و تیم ملی و بازگشت روحیه تیم دانست. درخصوص جام جهانی كشتی آزاد كه قرار است امیدها در آن شركت كنند هم باید بگویم كه قطعا تیم خوبی در این رقابت‌ها شركت خواهد كرد و فكر می‌كنم می‌توانیم روی سكو قرار بگیریم.»