چرا كی‌روش در كلمبیا استادیوم می‌رود، ولی در ایران نمی‌رفت؟

چرا كی‌روش در كلمبیا استادیوم می‌رود، ولی در ایران نمی‌رفت؟


كارلوس كی‌روش به محض امضای قرارداد با تیم ملی كلمبیا روزهای فشرده كاری خود را آغاز كرده است. او این روزها به نقاط مختلف می‌رود تا بازیكنان كلمبیا را از نزدیك ببیند. كی‌روش سفری به اروپا داشت و حالا هم در كلمبیا بازی‌های لیگ و حتی بازی‌های تیم‌های پایه كلمبیا را تماشا می‌كند. او می‌خواهد كلمبیایی قدرتمند بسازد، ولی این سوال پیش می‌آید كه چرا او در كلمبیا بازی‌ها را از نزدیك می‌بیند ولی در ایران چنین كاری نمی‌كرد؟
كی‌روش هم در روزهای اول حضور در ایران علاقه زیادی داشت به ورزشگاه برود. او مثل شروعش در كلمبیا در ایران هم معمولا در ورزشگاه‌ها حضور داشت. اما یکباره تصمیم گرفت به ورزشگاه نرود.
وقتی یك‌بار در این باره از كارلوس سوال كردیم، او گفت به‌خاطر بعضی رفتارها چنین تصمیمی گرفته است. گویا اولین جرقه زمانی زده شد كه هواداران استقلال به خاطر دعوت نشدن مهدی رحمتی در ورزشگاه علیه كارلوس شعار دادند. این اتفاق بعدها در مورد پرسپولیس هم تکرار شد و حتی یک بوقچی قصد ضرب‌و‌شتم او را داشت. البته کی‌روش و دستیارانش تاكید داشتند این‌قدر سیستم آنالیز دقیقی دارند و بازی‌ها را به صورت زنده می‌بینند كه دیگر نیازی به حضور در ورزشگاه‌ها نیست.