شانسی برای قهرمانی ندارید!

پیام بیرانوند برای سپاهانی‌ها

شانسی برای قهرمانی ندارید!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه خود حرف جالبی زده كه دیروز باعث ناراحتی سپاهان و تراكتور و هواداران‌شان شد. 
او اعلام كرد برنده دربی بزرگ پایتخت قهرمان لیگ برتر می‌شود! این جمله بیرانوند دیروز در كانال‌های سپاهانی و تراكتوری دست به دست چرخید و علیه دروازه‌بان تیم ملی موضع‌گیری كردند. در واقع معنای حرف بیرانوند این بود كه فقط استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند و سپاهان و تراكتور تیم‌هایی هستند كه قهرمان نخواهند شد. در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم پرسپولیس با 42‌امتیاز در صدر جدول قرار دارد. 
سپاهان با یك بازی كمتر 41 امتیازی و دوم است. استقلال هم در کنار تراکتور با 40 امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند. پدیده مشهد هم 39 امتیازی است و همچنان شانس قهرمانی دارد. 
روی كاغذ هر پنج تیم شانس قهرمانی دارند و می‌توانند در پایان فصل جام را بالای سر ببرند ولی بیرانوند با جمله خود تلویحا گفته که تراكتور، سپاهان و پدیده هیچ شانسی برای قهرمانی ندارند و در نهایت یكی از دو تیم قرمز و آبی جام را مال خود خواهند كرد. 
دیروز طرفداران تراكتور و سپاهان با موضع‌گیری علیه بیرانوند از بازیكنان تیم‌شان خواستند تا كاری كنند كه او در پایان فصل از حرف‌های خود پشیمان شود. به هر حال این هم نظر بیرانوند بود و باید دید در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.