پرسپولیس  فقط با یک نفر مدیریت می‌شود

انصاری‌فرد:

پرسپولیس فقط با یک نفر مدیریت می‌شود

عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد اگر وزارت ورزش نتواند به سرعت، اعضای هیات مدیره را مشخص كند، مشكلات این باشگاه چند برابر بیشتر از قبل خواهد شد. 
او در این مورد به جام‌جم گفت: وقتی یك باشگاه هیات مدیره داشته باشد، به این معناست كه همه راهكارهای قانونی را با رای‌گیری جمعی و نظر اعضا پیش می‌برد، اما الان باشگاه با یك نفر مدیریت می‌شود كه نه قانونی است و نه حرفه‌ای. بنده از ایرج عرب شناخت طولانی‌مدتی ندارم، ولی می‌دانم كه او هم به تنهایی نمی‌تواند همه كارها را انجام بدهد و بالاخره نیاز به مشورت و رای‌گیری در جمع دارد.  
انصاری‌فرد اضافه كرد:   معرفی نکردن هیات مدیره به پرسپولیس آسیب می‌زند و وزارت ورزش خیلی زود باید فكری به حال این باشگاه كند. وقتی باشگاهی، هیات مدیره نداشته باشد یعنی هر تصمیمی كه در مدت سرپرستی یك نفر اتخاذ شود، غیرقانونی است. به عنوان مثال امروز آقای عرب اگر برود و برای حل مشكلات مالی، با یك اسپانسر دیگر غیر از اسپانسر فعلی قرارداد ببندد، دو روز دیگر كه هیات مدیره معرفی شد و خواستند كه این قرارداد را ملغی كنند، آن وقت هم عرب ضربه می‌خورد، هم باشگاه پرسپولیس و هم آن اسپانسر دوم كه برای حل مشكلات مالی باشگاه پیش آمده است. حتی در این وضعیت، اسپانسر اصلی هم متضرر می‌شود. به این علت است كه می‌گویم هیات مدیره باید هر چه سریع‌تر معرفی شود. از انصاری‌فرد در مورد حواشی اخیر راجع به انتخاب اعضا نیز پرسیدیم كه این طور پاسخ داد:  من هم شایعاتی در مورد برخی افراد شنیدم، ولی تا وقتی اسامی نهایی، رسانه‌ای نشود، شایعات تاثیری ندارد هرچند فكر می‌كنم همین حالا هم برای انتخاب هیات مدیره كمی دیر شده چون تا اعضا بخواهند دو، سه جلسه داشته باشند و بیشتر، یكدیگر را بشناسند، سال تمام شده و باید هیات مدیره تعطیل شود!