از مردم متشكرم که به من اعتماد كردند

بیرانوند در واكنش به اقدامی كه برای لرها كرد؛

از مردم متشكرم که به من اعتماد كردند

سیل ویرانگر اخیر آسیب‌های سنگینی هم به لرستان زد. عده زیادی بی‌خانمان شدند و حالا نیاز به كمك دارند. علاوه بر كمك‌های نقدی، آنها به اقلام زیادی هم نیاز دارند، چراكه واقعا شرایط سخت شده است. مثل همیشه كه چهره‌های ورزشی بعد از حوادث مختلف وارد گود می‌شوند و كمك جمع می‌كنند، این بار علیرضا بیرانوند، گلر تیم ملی و پرسپولیس هم پیش آمد تا بتواند كمك‌هایی را برای مردم شهرش جمع كند. او در این باره به جام‌جم می‌گوید: «هر چه دارم از همین مردم است. در روزهای سخت همیشه حامی من بودند و خیلی حمایت كردند. حالا وظیفه خودم می‌دانم در این روزهای سخت كنار مردم شهرم باشم.»
بیرانوند درباره اقدامات اخیرش توضیح می‌دهد: «این كار كوچكی بود كه می‌توانستم برای شهرم بكنم. البته من كار خاصی نكردم و این مردم بودند كه كار اصلی را انجام دادند. واقعا دست همه درد نكند. وقتی خواستم كمك‌ها را جمع آوری كنم، به من اعتماد كردند. هر چیزی كه نیاز بود به ورزشگاه درفشی‌فر فرستادند. كمك‌ها اینجا تمام نمی‌شود. تازه این اولین اقلامی است كه برای مردم می‌فرستیم و دوباره ادامه خواهد داشت. از مسؤولان استان لرستان هم باید یك تشكری كنم كه انصافا كمك زیادی كردند تا اقلام درست به دست مردم برسد.»
علیرضا البته نتوانست تا خود لرستان برود. به هر حال مشكلاتی برای رفت و آمد پیش آمده است. بیرانوند در این باره می‌گوید: «بله، درست است نشد خودم وارد لرستان شوم ولی تا جایی كه توانستم رفتم و پیگیر همه چیز بودم. از روز اول قول دادم كمك‌ها به طور كامل به دست مردم شهرم برسد و خدا را شكر این اتفاق افتاد. 14 كامیون اقلام بود كه همه در كنار هم آنها را پر كردیم. همین جا می‌خواهم از مردم خوبی كه آمدند و كمك كردند تشكر كنم.»
خود بیرانوند هم رقمی نزدیك به 30 میلیون تومان كمك كرد تا بتوانند اقلام مورد نیاز مردم را تهیه كنند. البته او علاقه‌ای ندارد در این باره حرف بزند: «كار خاصی نبود. مردم كمك اصلی را كردند نه من. همین جا از كسانی كه می‌توانند كمك كنند می‌خواهم كه جلو بیایند. مردم لرستان و دیگر شهرهای سیل‌زده واقعا شرایط سختی دارند. اوضاع بد است. پیام‌های زیادی برایمان ارسال می‌كنند. متاسفانه مشكلات زیاد است و مردم خانه و زندگی خود را به طور كامل از دست داده‌‌اند. خیلی دوست داشتم خودم هم به لرستان بروم ولی متاسفانه نتوانستم. به هر حال كمك‌ها باید به چند روستا و شهر برود و نمی‌توانستم در تمام مسیر باشم. روز یكشنبه هم باید همراه تیم پرسپولیس به دبی بروم تا برای بازی الاهلی آماده شویم.»