سرانجام خطیر و شفر آشتی كردند

سرانجام خطیر و شفر آشتی كردند

 در حالی كه قرار بود امسال سرانجام استقلال با هزینه‌هایی كه داشت به سال‌های دور از جام و قهرمانی پایان دهد، با شكست در دربی و همین‌طور تساوی مقابل سایپا تا حدود زیادی از كورس قهرمانی عقب ماند. 
در سال‌های گذشته بحث این بود كه امسال استقلال تیمی قدرتمند می‌سازد و به سال‌های دوری از جام قهرمانی لیگ برتر پایان می‌دهد ولی حالا دقیقا در روزهای آخر فصل آبی‌ها از این می‌گویند كه به زودی تیم قدرتمندی خواهند ساخت! حتی یكی مثل پژمان منتظری هم گفته باید طرفداران به تیم وقت دهند. یكی از مشكلاتی كه اخیرا استقلال داشت، قهر وینفرد شفر، سرمربی و علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه بود. این دو با هم مشكلات زیادی داشتند و هر جا می‌توانستند برای هم می‌زدند. شفر چند بار مصاحبه كرد و گفت یك نفر از باخت‌های استقلال خوشحال است و از بردهایش ناراحت. او حتی بعد از دربی هم این حرف را زد. خطیر هم چند بار در فضای مجازی علیه شفر موضع گرفته بود. وقتی استقلال مقابل سایپا مساوی كرد نوبت به معاون ورزشی باشگاه رسید تا به خبرنگاران بگوید شفر باید درباره نتایج تیم پاسخگو باشد. فتحی، مدیرعامل استقلال هم كه احساس كرد مشكلات هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود تصمیم گرفت تا سرانجام این دو را آشتی بدهد. شفر و خطیر با حضور در جلسه هیات مدیره به كدورت‌ها پایان دادند و عكسی هم به یادگار گرفتند تا نشان دهند دیگر اختلافی با هم ندارند. در این بین معاون باشگاه هم اظهاراتی داشت كه عجیب بود. او گفت اصلا اختلاف و كدورتی بین آنها نبوده است و در ادامه از ساخت یك استقلال جدید خبر داد. 
خطیر در این مورد به جام‌جم گفت: «بنده هیچ اختلافی با سرمربی تیم استقلال نداشته‌ام و هیچ كدورتی میان اینجانب و سرمربی تیم نبوده و نخواهد بود. 
همان‌طور كه قبلا مدیرعامل محترم باشگاه و خودم اعلام كرده بودیم اگر هم اختلافی بوده اختلاف سلیقه بوده كه در خانواده بزرگ استقلال طبیعی است. آقای شفر از مربیان توانمند، بزرگ و شناخته شده در فوتبال جهان است و من با توجه به مسؤولیتم در باشگاه نهایت توان خود را برای كمك به ایشان و به اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به كار خواهم برد.»
اما خطیر در فصلی كه هواداران توقع قهرمانی داشتند، اینجا حرف اصلی را زد: «همان‌طور كه مدیرعامل باشگاه هم گفته است ما می‌خواهیم همگی در كنار هم و برای شادی هواداران، استقلالی جدید بسازیم كه قطعا این كار با وجود مربی صاحب‌نام و بزرگى به نام آقای شفر دور از دسترس نخواهد بود و هواداران عزیزمان بدانند كه روزهاى خوبى در انتظارمان خواهد بود.»