كریم انصاری‌فرد درتراكتورسازی ؟

كریم انصاری‌فرد درتراكتورسازی ؟

 باشگاه تراكتورسازی تبریز همچنان مصمم به جذب كریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال كشورمان است. در آخرین روزهای سال 97 زنوزی، مالك باشگاه تراكتورسازی در مصاحبه‌ای عنوان كرد كه «تراكتورسازی رویایی را فصل آینده ببینید.» حالا زمان زیادی به پایان فصل باقی نمانده و آن طور كه از تبریز خبر می‌رسد زنوزی از همین حالا دست به كار شده تا بتواند ستاره دیگری را به تیمش بیاورد. او كه پیش از این مسعود شجاعی، اشكان دژاگه و احسان حاج‌صفی را راهی تبریز كرده بود ظاهرا درصدد است این بار كریم انصاری فرد را قرمزپوش كند.
براساس اخبار رسیده پیشنهاد به انصاری‌فرد نجومی است. شنیده‌ها حاكی از آن است كه او هشت میلیارد تومان به كریم انصاری‌فرد پول می‌دهد و یك آپشن 950 میلیون تومانی هم برای آقای گلی او كنار می‌گذارد.
انصاری‌فرد كه چند فصلی است در اروپا بازی می‌كند فصل 2016-2015 با پیراهن پانیونیوس دومین گلزن برتر سوپر لیگ فوتبال یونان شد، یك فصل برای تیم مطرح فوتبال یونان  - المپیاكوس - توپ زد و هم‌اكنون برای ناتینگهام فارست انگلستان در چمپیونزشیپ بازی می‌كند. نرسیدن فرصت بازی به انصاری فرد در ناتینگهام فارست و پیشنهاد اغواكننده قرمزهای تبریزی، بعید نیست شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران را بار دیگر به لیگ برتر ایران بازگرداند. باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد و شایعه‌ای كه در تبریز و در لیگ برتر ایران پیچیده شده به واقعیت نزدیك می‌شود یا نه؟