قرمزها در مسیر قهرمانی

تعطیلات به کام پرسپولیس و تراکتورسازی تمام شد

قرمزها در مسیر قهرمانی

قبل از تعطیلات نوروز، پیش بینی شانس های اول قهرمانی در لیگ هجدهم دشوار بود. هنوز هم پیش بینی قهرمان دشوار است، اما حالا همه پرسپولیس و تراکتورسازی را به عنوان دو تیمی که بیشترین شانس را برای فتح لیگ برتر دارند، می شناسند.
استقلال دربی پایتخت را به پرسپولیس باخت و در مقابل سایپا هم با تساوی بدون گل متوقف شد؛ نتیجه ای که برای هواداران آبی، کم از باخت مقابل پرسپولیس نداشت. با این دو نتیجه بد، تیم شفر، 5 امتیاز سرنوشت ساز را در حساس ترین مقطع فصل از دست داد تا به همین اندازه از صدر جدول دور شود. 
سپاهان هم با امیر قلعه نویی تعطیلات خوبی نداشت. آنها ابتدا بازی یک بر صفر برده را در دربی اصفهان، یک - یک کردند تا دو امتیاز حساس را از دست بدهند. برد سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان، نتیجه ای قابل پیش بینی بود اما توقف دیشب آنها مقابل نساجی در مازندران باعث شد، طلایی پوشان اصفهانی دو امتیاز حساس دیگر را هم از دست بدهند. پدیده هم دیروز در اهواز با تساوی یک - یک مقابل فولاد متوقف شد. با این نتایج حالا پرسپولیس و تراکتورسازی را باید دو مدعی اصلی قهرمانی دانست. پرسپولیس بعد از بردن دربی، پیکان را هم
 2 بر صفر از پیش رو برداشت تا هر 6 امتیاز را در تعطیلات به دست آورده باشد. تراکتورسازی هم بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل استقلال خوزستان، دیروز در تبریز با یک گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت. 
اگرچه روی کاغذ، هنوز هم برای پدیده، استقلال و سپاهان، شانس قهرمانی وجود دارد، اما فعلا همه نگاه ها به کورس دو تیم قرمزپوش پرسپولیس و تراکتورسازی است؛ دو تیمی که با 51 و 49 امتیاز رده های اول و دوم جدول را در اختیار دارند.