آغاز ساخت موسیقی «بهترین سال‌های زندگی ما»

آغاز ساخت موسیقی «بهترین سال‌های زندگی ما»


در حالی كه تصویربرداری آخرین بخش‌های سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به كارگردانی احمد كاوری و تهیه‌كنندگی محمودرضا تخشید در تهران ادامه دارد، آهنگساز پروژه نیز معرفی شد. پیمان خازنی آهنگساز شناخته شده، موسیقی بهترین سال‌های زندگی ما را می‌سازد.
به گزارش جام‌جم، خازنی در این باره گفت: آهنگسازی برای این پروژه كاری سخت است. سختی‌اش هم به دلیل تغییرات زیادی است كه در محل‌های فیلمبرداری از دهه ۳۰ به بعد اتفاق می‌افتد.
چون آغاز داستان از سیاهكل است، در ابتدا مدتی را به مرور موسیقی حوزه گیلان و تالش پرداختم و بعد به تدریج مشغول آهنگسازی شدم.
او ادامه داد: پس از چند قسمت داستان به تهران می‌آید و در تهران نیز به فراخور اتفاقات و تغییر محل‌ها سعی بر آهنگسازی به سبك دهه ۳۰ و ۴۰ البته با رویكردی سانتی مانتال دارم. در موسیقی ایرانی ظرفیت‌های فانتزی و رمانتیك بالایی وجود دارد و من تلاش می‌كنم به فراخور داستان از آنها بهره ببرم.
خازنی تاكنون با خوانندگان بنامی همچون سالار عقیلی، علیرضا قربانی، سینا سرلك و... همكاری داشته است.
وی سال ۹۵ به دعوت یونسكو به اجرای آثارش پرداخت. وی در كارنامه‌اش ساخت آثاری مانند پریچهره، به یاد من باش، شوخی، كجاست خانه باد، همهمه كاشی‌ها و اجرای موسیقی در كشورهای مختلف آسیایی و اروپایی را دارد.
همچنین به گفته محمدكامبیز دارابی، مجری طرح پروژه، تصویربرداری این سریال طی روزهای اخیر در بیمارستان هاجر واقع در عباس‌آباد صورت گرفته و از امروز یكشنبه 18 فروردین، گروه تولید به محل‌هایی در منطقه چهاردانگه خواهند رفت.
بهترین سال‌های زندگی ما به نویسندگی جابر قاسمعلی، یك درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.
این سریال در 30 قسمت برای پخش از شبكه سه‌سیما تولید می‌شود. داستان مجموعه از دهه‌30 روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌كشد كه در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد. تنوع جغرافیایی محل‌های فیلمبرداری  این سریال از جمله ویژگی‌های آن است.