خطر جدایی پاتوسی از استقلال جدی است!

خطر جدایی پاتوسی از استقلال جدی است!



پاتوسی در استقلال آن قدر  خوب بازی كرده كه هواداران و باشگاه، خواهان حفظش باشند. این بازیكن تكنیكی است و در كارهای هجومی توانسته قدرت زیادی به استقلال ببخشد. گل اخیر او مقابل سپاهان ارزش زیادی داشت و باعث شد وینفرد شفر هم بابت آینده، كمی خیالش راحت شود.  
فصل گذشته مامه هم در آسیا و لیگ برتر ایران درخشید؛ اما با پیشنهادهای اغواکننده عربی از دست استقلال رفت.  گویا داستان تیام قرار است در مورد پاتوسی هم تکرار شود. پاتوسی در گفت‌و‌گو با جام‌جم تاکید کرد که دوست دارد در استقلال بماند اما  ادامه صحبت‌های او تامل برانگیز است.  جایی که گفت عناصر دیگری برای ماندن من در استقلال نقش دارند.  شاید منظور او باشگاه کیپ‌تاون باشد که با اطلاع از درخشش پاتوسی در استقلال، رقم درخواستی خود را برای آزاد کردن این بازیکن افزایش داده است.
 مدیران استقلال می‌خواستند اشتباه مدیران قبلی را جبران كنند. به همین دلیل با پاتوسی توافق كرده اند ولی مشكل اینجاست که یادشان رفته همین توافق را در زمان امضای قرارداد با مالك اصلی این بازیكن یعنی باشگاه كیپ تاون هم انجام دهند.  حالا  شاید دندان گردی کیپ‌تاون  برای آزاد کردن این بازیکن قرضی،   به سد بزرگ استقلال تبدیل شود.