اگر می‌توانند خودشان پرسپولیس را شكست بدهند

رضا علیاری؛ بازیكنی كه به او اتهام كم كاری زدند

اگر می‌توانند خودشان پرسپولیس را شكست بدهند

بازی سایپا مقابل پرسپولیس هنوز هم حاشیه‌های خودش را دارد.پرسپولیسی‌ها در این بازی موفق شدند 3 بر 2 از سد شاگردان دایی عبور كنند اما حاشیه‌ای كه در فضای مجازی راه افتاده این‌كه بعضی بازیكنان سایپا كم كاری كرده اند تا پرسپولیس این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.حاشیه‌ای بی‌اساس كه از ریشه ابتر است.با رضا علیاری مدافعی كه پس از بازی به صفحه اینستاگرامش حمله و با انواع و اقسام به او فحاشی كردند ،تماس گرفتیم تا او درباره این بازی توضیح بدهد.

 واقعا به صفحه رسمی ات حمله كردند؟
متاسفانه این اتفاق افتاد.انواع و اقسام فحش‌ها را به من دادند.به من حرف‌های زیادی زدند.می گویند تبانی كردید.كدام تبانی؟ مگر می‌شود از روی عمد كاری كنم تا تیم خودم ببازد؟ اصلا چرا باید این كار را بكنم؟به من حمله كرده اند و می‌گویند كه شرف ندارم.واقعا متاسفم.
اصلا چرا خود استقلالی‌ها نتوانستند پرسپولیس را شكست بدهند؟ ما مقابل پرسپولیس خوب بازی كردیم اما شانس با ما یار نبود.
 به عقیده خیلی‌ها با مطرح كردن این شایعات می‌خواهند بازی پرسپولیس را لوث كنند.این را قبول داری؟
پرسپولیس تیم خوبی است. ما دو گل به آنها زدیم كه اصلا كار راحتی نبود. آنها در كورس برای قهرمانی هستند و طبیعی بود كه با چنگ و دندان بازی كنند و برای رسیدن به پیروزی بجنگند. گفتم ما هم بدشانس بودیم كه این اتفاق‌ها برایمان افتاد.
 تیم‌های سپاهان، تراكتورسازی و استقلال چشم امیدشان به بازی شما بود برای این‌كه پرسپولیس را متوقف كنید.
اول این‌كه فوتبال است و هزار و یك اتفاق ضمن این‌كه تیم‌هایی كه نام بردید خودشان بازی مستقیم با پرسپولیس دارند.استقلال كه باخت،سپاهان و تراكتورسازی هم اگر می‌توانند خودشان پرسپولیس را شكست بدهند.ما فوتبال بازی می‌كنیم تا از شرافت‌مان دفاع كنیم.تیم‌های دیگر هم چشم به بازی خودشان داشته باشند.
 در كل تیم شما در بازی با پرسپولیس روزش نبود.شاید بدشانس هم بودید.
بالاخره همیشه نمی‌شود خوب بود.همه تیم‌ها و حتی بازیكنان روزهای خوب و بد
دارند.
 بحثی كه وجود دارد روی گل دوم است و ..
روی گل دوم دید خوبی روی توپ نداشتم وگرنه نمی‌گذاشتم وارد دروازه شود. باور كنید بعضی وقت‌ها اتفاقاتی دست به دست هم می‌دهد كه آدم باورش نمی‌شود. من 25 هفته بدون اشتباه بازی كردم ولی در این بازی یك اشتباه كردم حالا همه به من حمله ور شده‌اند.فقط در مورد خودم حرف نمی‌زنم. ببینید چه حمله‌هایی به محسن فروزان انجام شده است. مگر او كلین شیت‌های زیادی برای تراكتورسازی انجام نداد؟ كدام فوتبالیست را می‌شناسید كه در عمر ورزشی‌اش اشتباه نداشته باشد؟مطمئن باشید هیچ فوتبالیستی شرافتش را نمی‌فروشد كه به تیمش ضربه بزند.
 به علی دایی هم حمله كردند؟
خدا پدرتان را بیامرزد. این هم یك نمونه دیگر. اصلاً به علیاری هرچه می‌خواهید بگویید ولی چطور یكی مثل دایی را زیر سوال می‌برید؟ مالیات او اگر پرداخت شده چیزی بوده كه حقش بوده و اضافه نگرفته است كه این صحبت‌ها مطرح می‌شود. اگر قرار بود تبانی كنیم یك بر صفر شكست می‌خوردیم و نیازی نبود این همه تلاش كنیم و 2 گل به آنها بزنیم.امیدوارم این مشكل بزرگ فضای مجازی و استفاده از آن در كشور ما حل شود و هركسی به خودش اجازه ندهد هر رفتاری
داشته باشد.