اینوتكس 2019 استارت خورد

اینوتكس 2019 استارت خورد

 معاون توسعه نوآوری پارك فناوری پردیس از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتكس 2019) با برپایی 400 غرفه و حضور همه بازیگران اكوسیستم نوآوری و فناوری كشور در خرداد سال جاری خبر داد.
به گزارش جام‌جم و به نقل از ایرنا، اكبر قنبرپور در نشست خبری اینوتكس 2019 در محل كارخانه نوآوری آزادی اظهاركرد: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019) از
 19‌تا 22 خردادماه 1398 درفضایی ده هزارمتری و در سالن 40 و 44 نمایشگاه بین‌المللی تهران با شعار «اكوسیستم نوآوری و فناوری زیر یك سقف» برگزار می‌شود.
وی ضمن دعوت از تمام بازیگران اكوسیستم استارت‌آپی و فناور كشور برای حضور در این نمایشگاه خاطر نشان كرد: فرآیند ثبت‌نام در نمایشگاه از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 5 اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد یافت. علاقه‌مندان برای دریافت غرفه می‌توانند به سایت رسمی نمایشگاه به نشانی
 www.inotex.com مراجعه كنند.
دبیر هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019) در ادامه هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش تعامل بین سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها و شركت‌های فناور، افزایش میزان مشاركت و همكاری‌های دوجانبه و چندجانبه بین شركت‌ها و استارت‌آپ‌های داخلی و بین‌المللی با یكدیگر و نیز تولید و ارائه محتوای جدید برای اجزاي مختلف اكوسیستم نوآوری و همچنین واكاوی چالش‌های این اكوسیستم عنوان كرد.
وی افزود: به منظور دستیابی به این اهداف، بیش از 400 استارت‌آپ، شركت فناور، شتاب‌دهنده، پارك فناوری، مخترع، مركز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور همراه با ارائه كنندگان خدمات كسب و كار در غرفه‌های نمایشگاه حضور خواهند داشت.
قنبرپور با بین این‌كه غرفه‌داران نمایشگاه اینوتكس 2019 را 400 مجموعه مختلف تشكیل می‌دهند، افزود: ما برای مجموعه‌های كوچك‌تر همچون استارت‌آپ‌ها و مخترعان، فضاهایی كوچك‌تر با هزینه كمتر و برای شركت‌های فناور، مجموعه‌های سرمایه‌گذاری، پارك‌ها و شتاب‌دهنده‌ها، فضای بزرگ‌تری را در نظر گرفته‌ایم. معاون توسعه نوآوری پارك فناوری پردیس با بیان این‌كه در اینوتكس 2019 رویدادها و بخش‌های مختلفی از جمله 400 جلسه B2B و همچنین 30 پیش رویداد و رویدادهای جانبی برنامه‌ریزی شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود 8000 نفر از این نمایشگاه بازدید كنند.
وی در ادامه با اشاره به سه نقطه تمایز نمایشگاه اینوتكس‌با سایر نمایشگاه‌ها اظهاركرد: اینوتكس جنبه بازرگانی ندارد، همه بازیگران اكوسیستم نوآوری و فناوری كشور در آن حضور فعال دارند و همچنین در برگزاری این رویداد بزرگ بازیگران اكوسیستم نوآوری كشور درگیر هستند.
قنبرپور همچنین با اشاره به برگزاری نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه با همكاری كمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (ESCAP) اظهاركرد: برگزاری این مجمع به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در دومین كمیته نوآوری ESCAP  به تصویب رسیده كه با توافقات شكل گرفته با سازمان ملل متحد، این مجمع میزبان سیاستگذاران عرصه علم و فناوری از 63 كشور جهان همزمان با اینوتكس 2019 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران است. وی همچنین با اشاره به برگزاری اولین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان همزمان با نمایشگاه اینوتكس بیان كرد: نمایشگاه اینوتكس در سال آتی، میزبان نخستین گردهمایی بزرگ‌ترین شركت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران و عناصر اصلی این اكوسیستم به عنوان هسته اصلی تحول و پیشرفت كشور است.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019) روزهای یكشنبه تا چهارشنبه
 19 الی 22 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شعار «اكوسیستم نوآوری و فناوری زیر یك سقف» برگزار می‌شود.