ویژه‌برنامه‌های سیما  در رمضان 98

معاون سیما تشریح كرد:

ویژه‌برنامه‌های سیما در رمضان 98

سه مجموعه نمایشی، مسابقات و جنگ‌های شاد و سخنرانی در كنداكتور رمضانی شبكه‌های سیما قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سیدمرتضی میرباقری، معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال رمضانی «برادر جان» شبكه سه گفت: به صورت سنتی مردم ما علاقه‌مند هستند در لحظه افطار با سریال‌های ماه مبارك رمضان همراه شوند. سه سریال رمضانی سیما در مراحل پایانی كار است. شبكه یك سریال تاریخی «از یادها رفته»، شبكه دو ملودرام «دل دار» و شبكه سه «برادر جان» با حضور استاد نصیریان در كنار بازیگران جوان و محبوب دیگر، مهمان خانه‌های مردم هستند. با توجه به ظرفیت‌های هنری در كنار این سریال‌ها؛ مستندها، مسابقات، جنگ‌های متنوع را شاهد خواهیم بود.
دكتر میرباقری با اشاره به ساخت سه سریال و تهیه برنامه‌های متنوع برای ماه مبارك رمضان افزود: حدود 20 برنامه ترتیل‌خوانی قرآن در ماه نزول قرآن پیش‌بینی شده است. همچنین سخنرانی‌هایی با موضوع مباحث اجتماعی، دینی و مذهبی ضبط شده یا در حال ضبط است كه در ایام ماه مبارك رمضان روی آنتن
خواهد رفت.
وی ادامه داد: برای شب‌های قدر و ضربت خوردن حضرت علی‌(ع) و شهادت ایشان ویژه برنامه‌های بسیار خوبی طراحی كرده‌ایم؛ برای روز جهانی قدس كه جمعه آخر ماه مبارك رمضان است چند روز منتهی به این روز برنامه‌ها و مستندهایی درباره جریان مقاومت در فلسطین اشغالی از شبكه‌های سیما خواهیم داشت.