پایتخت 5، خندوانه و دورهمی پربیننده‌ترین برنامه‌های 97

پایتخت 5، خندوانه و دورهمی پربیننده‌ترین برنامه‌های 97

بر اساس گزارش پژوهشی مركزتحقیقات رسانه ملی، سریال «پایتخت 5» شبكه یك سیما با 3/81 درصد و برنامه‌های خندوانه و دورهمی‌شبكه نسیم هركدام با 9/66 درصد، از پربیننده‌ترین‌ برنامه‌های تلویزیون در سال 1397
بوده‌اند.
به گزارش جام‌جم، مركزتحقیقات سازمان صداوسیما در گزارشی پژوهشی به بررسی وضعیت بیننده سریال‌ها و برنامه‌های شاخص شبكه‌های سیما در سال 97 پرداخته است.
 بر اساس این گزارش، سریال «پایتخت 5» شبكه یك سیما با 3/81 درصد و برنامه‌های خندوانه و دورهمی‌شبكه نسیم هركدام با 9/66 درصد پربیننده‌ترین‌های تلویزیون شناخته شدند.
براساس این گزارش پژوهشی دربررسی سریال‌های سیما در سال 97 بعد از پایتخت 5، سریال‌های پدر از شبكه دو با 1/55 درصد و آنام و بانوی عمارت به ترتیب با 9/48 و 3/47 درصد از شبكه سه سیما دررتبه‌های دوم تا چهارم پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی سال گذشته
 قرار گرفته‌اند.
این گزارش پژوهشی در بررسی وضعیت بیننده برنامه‌های شاخص شبكه‌های سیما در سال 97 نشان می‌دهد بعد از برنامه‌های خندوانه و دورهمی، برنامه‌های ماه عسل و برنده باش شبكه سه سیما به ترتیب با 5/61 و 6/48 درصد مخاطب در رتبه‌های دوم و سوم پرمخاطب‌ترین برنامه‌های شاخص تلویزیون در سال گذشته قرار گرفته‌اند.
همچنین از نظر تعداد برنامه پرمخاطب و شاخص، شبكه سه سیما با میانگین 60 درصد، از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های شاخص تلویزیون در سال 97 برخوردار بوده‌است.