«دكتر دولیتل»  در اتاق عمل

«دكتر دولیتل» در اتاق عمل

نسخه تازه ماجراجویی‌های دكتر دولیتل با مشكل روبه‌رو شده است. «سفر دریایی دكتر دولیتل» كه مدتی قبل فیلمبرداری‌اش تمام شد، دوباره جلوی دوربین می‌رود! كمپانی یونیورسال اعلام كرد از برخی صحنه‌های این كمدی اكشن فانتزی راضی نیست و به همین دلیل، عوامل تولید را دوباره به سر صحنه فیلمبرداری فرا خوانده است.
رسانه‌ها از این اتفاق به عنوان «عمل جراحی دكتر دولیتل در اتاق عمل» یاد كرده‌اند!جالب این كه صحنه‌های تازه را نه كریس مك كی، كارگردان فیلم كه فرد دیگری انجام خواهد داد. برای كارگردانی صحنه‌هایی كه قرار است دوباره فیلمبرداری شود، از جاناتان لیبزمن دعوت به همكاری شده است.
رابرت داونی جونیور و بقیه بازیگران فیلم طی روزهای آینده باید خودشان را به محل جدید فیلمبرداری برسانند. در داستان فیلم، داونی جونیور در نقش دكتر دولیتل ظاهر شده است. او كسی است كه توانایی حرف زدن با گونه‌های مختلف حیوانی را دارد و زبان آنها را می‌فهمد.سفر دریایی دكتر دولیتل به صورت زنده/ انیمیشنی تولید شده و گفته می‌شود یكی از محصولات بسیار گران قسمت امسال سینماست، اما رقم دقیق هزینه‌های تولید آن، به صورت رسمی اعلام نشده است. جاناتان لیبزمن قبل از این فیلم‌های پرفروشی چون لاك‌پشت‌های نینجای تین ایجر و خشم تایتان‌ها را كارگردانی كرده است. / ورایتی