تاكید روحانی بر اتمام مسكن مهر تا پایان امسال

تاكید روحانی بر اتمام مسكن مهر تا پایان امسال


احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم همكاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در پروژه‌های مسكن مهر گفت: رئیس‌جمهور بر تكمیل مسكن‌های مهر كشور تا پایان امسال تاكید دارد.
به گزارش ایسنا، از مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار مسكن مهر شهری یك میلیون و ۸۰۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده، ۲۰۰ هزار واحد آماده تحویل و ۲۰۰ هزار واحد باقیمانده هم تا پایان امسال تكمیل می‌شود. تاكنون در پنج استان، جشن اتمام مسكن مهر شهرهای بالای ۲۵هزار نفر انجام شده و دولت وعده داده تا پایان سال پرونده مسكن مهر در كل كشور، بجز واحدهایی كه دارای معارض هستند را ببندد.
بیشترین تعداد واحدهای نیمه‌كاره مسكن مهر در شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد قرار دارد كه طبق گزارش‌های میدانی، روند ایجاد خدمات زیربنایی و روبنایی این سایت‌ها سرعت گرفته است. از ده بهمن‌ماه سال گذشته در پردیس دو قرارداد بزرگ به ارزش 1400میلیارد تومان برای ایجاد خدمات و زیرساخت‌ها از جمله مترو و راه‌های دسترسی به امضا رسید.
همچنین گفته می‌شود از ۸۵ هزار واحد مسكن مهر این شهر تاكنون بیش از ۳۵ هزار مورد افتتاح و سایر واحدها تا پایان سال تكمیل می‌شود.