سخنرانی‌های ناب در شبكه قرآن

سخنرانی‌های ناب در شبكه قرآن


 در ماه مبارك رمضان با اختصاص هشت باكس سخنرانی در ساعت‌های مختلف، لحظاتی ناب را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش روابط عمومی شبكه قرآن و معارف سیما، به مناسبت ماه مبارك رمضان، سخنرانی‌های علما و خطبای نامی كشور در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز تقدیم مخاطبان تلویزیون علی‌الخصوص شبكه قرآن و معارف سیما خواهد شد.
بر این اساس، سخنرانی آیت‌ا... امامی‌كاشانی ویژه ماه مبارك رمضان همه روزه از ساعت 45 دقیقه بامداد و سخنرانی آیت‌ا.... جاودان و دیگر خطبای مشهور كشور در ساعت 2 بامداد به روی آنتن شبكه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.
شرح دعاهای روزانه ماه مبارك رمضان توسط آیت‌ا... مجتهدی تهرانی (ره) با عنوان شمیم رمضان در ساعت
6 و 15 دقیقه و تفسیر قرآن كریم با محوریت سوره كهف توسط آیت‌ا... جوادی‌آملی در ساعت 7 و 30 دقیقه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
سخنرانی‌های به روز آیت‌ا... ناصری و استاد حسین انصاریان در ماه مبارك رمضان امسال با فاصله كوتاه ضبط و به ترتیب در ساعت‌های 13 و 30 دقیقه و 16 و 45 دقیقه از شبكه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. همچنین مباحث كارشناسی آیت‌ا... سبحانی با موضوع سوگندهای قرآنی در ساعت 14 و 50 دقیقه در كنداكتور پخش
قرار دارد.
سلسله مباحث كارشناسی آیت‌ا... مكارم‌شیرازی با موضوع دعای مكارم‌الاخلاق صحیفه سجادیه امام سجاد (ع)، از دیگر سخنرانی‌هایی است كه در ایام ماه مبارك رمضان و در ساعت 21 و 30 دقیقه از این شبكه پخش می‌گردد.