سرقت 500 میلیونی خدمتكار خائن

سرقت 500 میلیونی خدمتكار خائن

زن خدمتكار كه پس از بیهوش كردن زن میانسال، طلاهای او را دزدیده بود، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دوازدهم اردیبهشت امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت خانه زن 60 ساله به شیوه بیهوشی از كلانتری ۱۰۲ پاسداران در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت . فرزندان این زن پس از حضور در اداره آگاهی در اظهارات خود به كارآگاهان گفتند: چندین نوبت با تلفن خانه و تلفن همراه مادرمان تماس گرفتیم اما كسی پاسخگوی تماس‌های ما نبود. این در حالی بود كه برای انجام تمام كارهای خانه، یك نیروی خدماتی به نام مریم ۴۳ ساله استخدام كرده بودیم و در طول چند سال گذشته نیز این خانم در خانه مادرمان حضور داشت و به او اعتماد كامل پیدا كرده بودیم. وقتی راهی خانه شدیم مادرمان بیهوش بود و طلاهایش به ارزش 500 میلیون تومان سرقت شده بود. از مریم هم خبری نبود.
كارآگاهان با شناسایی محل سكونت مریم در شهرستان شهریار و دریافت نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شده و پی بردند مریم حدود یك هفته قبل از سرقت محل سكونتش را تغییر داده است. سرانجام دوم خرداد، متهم شناسایی و دستگیر شد.
متهم در بازجویی‌ها گفت: با نوشیدنی مسموم، زن صاحبخانه را بیهوش كردم و طلاهایش را به سرقت بردم. طلاهای سرقتی را به مردی در شهریار 70 میلیون تومان فروختم.