محاكمه مرد درفشی با شکایت 60 زن

محاكمه مرد درفشی با شکایت 60 زن

مرد 41 ساله كه با درفش 60 زن را در تهران مجروح كرده بود در دادگاه انقلاب پای میز محاكمه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از آبان سال گذشته و به دنبال طرح شكایت‌های مشابه زنان از مرد موتورسواری آغاز شد. مرد موتورسوار با موتورسیكلت از پشت سر به زنان نزدیك می‌شد و پس از مجروح كردن آنها با درفش می‌گریخت.
ماموران با ردیابی‌های پلیسی، مرد 41 ساله‌ای به نام حسین را دستگیر كردند. متهم در جریان تحقیقات گفت: چهار سال قبل ازدواج كردم اما از چند روز قبل با همسرم اختلاف پیدا كردم و او به حالت قهر خانه را ترك كرد و تلاش‌های من برای بازگرداندنش به خانه بی‌نتیجه ماند. رفتار همسرم باعث شد از زنان متنفر شوم و تصمیم به انتقام بگیرم. با برداشتن وسیله‌ای شبیه درفش، سوار موتورم شده و در خیابان‌ها می‌گشتم و زنان را در خیابان‌های خلوت شناسایی كرده و با درفش به پایشان ضربه می‌زدم. مدتی بود تحت فشار عصبی بودم و برای رهایی از آن به زنان حمله می‌كردم. بیشتر در مناطق خانی‌آباد، نازی‌آباد، خیابان نبرد و افسریه این كار را می‌كردم. انگیزه‌ام فقط انتقام از زنان بود و هدف دیگری نداشتم.
با تكمیل تحقیقات و شكایت 60 زن، پرونده برای محاكمه به دادگاه انقلاب تهران ارسال شد و صبح دیروز حسین در شعبه 28 و به ریاست قاضی مقیسه پای میز محاكمه قرار گرفت.
رئیس دادگاه پس از اولین جلسه محاكمه گفت: متهم به نام حسین 41 ساله متأهل و ساكن تهران از طریق ایراد جرح عمدی نسبت به بیش از 60 نفر از زنان تهرانی در نقاط مختلف شهر تهران با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت می‌كرده است.
قاضی مقیسه افزود: با شكایت 60 نفر از شاکیان، رسیدگی به این پرونده به‌صورت علنی در حال رسیدگی است و پس از رسیدگی رأی نهایی در مهلت مقرر قانونی صادر خواهد شد.