كشف جسد خونین  زن ناشناس در آزادگان

كشف جسد خونین زن ناشناس در آزادگان

كشف جسد زن جوان در فضای سبز اتوبان آزادگان، كارآگاهان جنایی را با معمای پیچیده‌ای رو‌به‌رو كرد. 
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، صبح روز یكشنبه دوازدهم خرداد امسال، مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از كشف جسد زن جوانی در فضای سبز تقاطع اتوبان آزادگان به سمت شهید كاظمی خبر داد. 
ماموران كلانتری خانی‌آباد با تماس این مرد برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. آنها با حضور در محل مشاهده كردند زن جوان با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و لباس بیرون از خانه به تن دارد. 
او هیچ مدركی همراه نداشت كه هویت وی را نشان دهد. در این مرحله بازپرس جنایی همراه تیمی از مامورن اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در محل كشف جسد حاضر شدند. تحقیقات اولیه تیم جنایی پلیس آگاهی نشان داد كه زن جوان بر اثر اصابت بیش از ده ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش به قتل رسیده است. 
همچنین معلوم شد، نزدیك به 18 ساعت از مرگش می‌گذرد و به نظر می‌رسید او در مكان دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان این جنایت جسد را به آنجا منتقل كرده‌‌اند. 
 پرونده‌ای در این باره در دادسرای جنایی تهران تشكیل شد. با‌دستور قضایی قرار شد برای مشخص شدن هویت مقتول ماموران پرونده‌های ثبت شده در پلیس آگاهی را كه مربوط به زنان و دختران گمشده است بررسی كنند تا شاید سرنخی از هویت مقتول به دست آورند.