روزهای پایانی «از سرنوشت» در سوهانك و نیاوران

روزهای پایانی «از سرنوشت» در سوهانك و نیاوران

 به گزارش فارس، تصویربرداری سریال
«از سرنوشت» به تهیه‌كنندگی علی‌اكبر تحویلیان همچنان در منطقه سوهانك و نیاوران با دو گروه تولید و دو كارگردان ادامه دارد. فاز یك این سریال به كارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز 2 به كارگردانی علیرضا بذرافشان به ترتیب در نیاوران و سوهانك پیگیری می‌شود.
همچنین تصویربرداری فاز یك تا ۹۰ درصد و تصویربرداری فاز 2 نیز تا ۷۰ درصد انجام شده و پوریا پورسرخ یكی از بازیگرانی است كه به‌تازگی به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی اضافه شده است.
فاز سوم این مجموعه تلویزیونی در دو ماه آینده وارد مرحله تولید خواهد شد و هنوز كارگردانی برای آن انتخاب نشده است.
مجید واشقانی، كامران تفتی، لیلا بلوكات، مریم كاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند كه در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین گروه تولید به دنبال بازیگری برای جایگزینی امین تارخ هستند.
راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش كودك در فصل اول هستند كه دارا حیایی و كیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌كنند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.
این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح‌ا... صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود كرمی به نگارش درآمده و برای گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما تولید خواهد شد.
قصه «از سرنوشت» به تهیه‌كنندگی علی‌اكبر تحویلیان پیرامون سرنوشت دو كودك از سن كم تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.
این سریال ۵۰ قسمتی به كارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه
فصل برای پخش از شبكه دو سیما تهیه
می‌شود.