بهزیستی خودروی مناسب ندارد

خودروهای مناسب‌سازی شده یكی از اولویت‌های اساسی برای تكمیل چرخه ارائه خدمات است

بهزیستی خودروی مناسب ندارد

رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی كشور می‌گوید خودروهای مناسب‌سازی شده یكی از اولویت‌های اساسی برای تكمیل چرخه ارائه خدمات است كه امیدواریم اعتبارات لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه كشور تامین شود.
رضا جعفری این حرف‌ها را از آن جهت به خبرنگار ایرنا گفته كه این سازمان به ۱۶۰ خودروی مناسب‌سازی شده نیاز دارد. همه اینها در حالی است كه با وجود راه‌اندازی بیش از ۱۶۰ مركز از سال ۹۶ به بعد، خودروهای مورد نیاز هنوز تامین نشده است.
منظور رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی كشور از خودروهای مناسب‌سازی شده، خودروهایی است كه در قسمت انتهایی آنها اتاق مشاوره تعبیه شده و لوازمی مانند یخچال و وسایل پذیرایی  دارد تا فضای امنی برای آسیب دیدگان و مراجعان جهت مشاوره ایجاد شود.
رضا جعفری با اشاره به 400 دستگاه خودروی در اختیار سازمان بهزیستی گفته است قبلا این خودروها وارد می‌شدند، اما طبق مصوبه دولت واردات خودرو ممنوع شده و باید از تولیدات داخلی استفاده كنیم.
گفتنی است قبل از به وجود آمدن شرایط اقتصادی فعلی و گرانی‌ها، هر كدام از این خودروها را  ۱۵۰ میلیون تومان تامین می‌شد كه اكنون قیمت آنها حداقل دو تا سه برابر افزایش یافته است.