نورتون صداپیشه می‌شود

نورتون صداپیشه می‌شود

یک اثر پویانمایی جیمز نورتون به جای شخصیت اصلی داستان آن حرف می‌زند، براساس داستان کتاب جنجالی و بزرگسالانه جوزف كنراد «قلب تاریكی» ساخته می‌شود. نورتون در این نسخه پویانمایی، صدایش را به مارلو قرض می‌دهد. تماشاگران سینما نورتون را برای بازی در مجموعه بسیار موفق «مك مافیا» می‌شناسند. داستان كلاسیك كنراد در سال 1899 منتشر شد و طبیعت و خلق و خوی آدم‌ها و استعمارگرایی را در محور داستانش دارد.
این داستان ماجراهای مردی به نام مارلو را دنبال می‌كند. او آدمی ایده‌آلیست است كه در كشور كنگو، در جست‌و‌جوی مردی مرموز به نام كورتز است. كورتز در كنگو یك امپراتوری به‌راه انداخته است. براساس این داستان بود كه فرانسیس فورد كاپولا «و اینك آخر الزمان» را با بازی مارلون براندو ساخت. كارگردانی نسخه پویانمایی را جرالد كان به عهده دارد. مایكل شین هم صدایش را به شخصیت كورتز قرض می‌دهد.
مجموعه پلیسی مک مافیا در طول سه سال گذشته، تماشاگران بسیار زیادی را پای صفحه تلویزیون نشانده است. این درام پرتنش انگلیسی در حال حاضر،لقب یکی از بهترین کارهای پلیسی تلویزیونی انگلستان در چند ده اخیر را گرفته است. نورتون به واسطه بازی در نقش شخصیت اصلی داستان این مجموعه، به صورت چهره ای مشهور درآمد./ اسكرین اینترنشنال