«اره» در دستان راك!

«اره» در دستان راك!


چه ارتباطی می‌تواند بین كمدینی مثل كریس راك و فیلم ترسناكی مثل اره باشد؟ طبیعتا نمی‌توان هیچ ارتباطی بین این دو پیدا كرد. اما حالا خبر می‌رسد كه راك، تهیه‌كننده قسمت‌های تازه سری جدید این مجموعه فیلم ترسناك است و می‌خواهد آن را احیا كند! البته نباید انتظار داشت كه خود راك هم به عنوان بازیگر با سری جدید اره همكاری داشته باشد. حضور او در جلوی دوربین فیلم، بیشتر باعث خنده تماشاگران خواهد شد تا ترس آنها!
شركت فیلمسازی لاینزگیت اره جدید را با همكاری راك تولید می‌كند. سری تازه اسپین آفی بر داستان سری اول است و ماجراهایش را به دوران و مكان‌های تازه‌ای می‌برد. اما هنوز معلوم نیست این زائده جدید، كدام یك از شخصیت‌های نسخه اصلی را در محور ماجراهایش قرار خواهد داد. خط اصلی داستان نسخه اصلی، درباره قاتلی نقاب‌پوش است كه قربانیانش را در یك محیط بسته گیر می‌اندازد و با آنها، یك قایم باشك بازی مرگبار به راه می‌اندازد.
راك دلیل همكاری با اره را علاقه‌اش به نسخه اصلی این مجموعه فیلم عنوان كرده و می‌گوید از سال 2004 كه اولین قسمت آن اكران عمومی شد، از طرفدارانش بوده است. در عین حال، راك از خوشحالی وصف‌ناپذیرش برای همكاری با سری جدید فیلم حرف می‌زند. تهیه‌كنندگان اره‌ها هم امیدوارند اضافه شدن راك به عوامل تولید سری تازه، شمار تماشاگرانش را افزایش دهد./ ورایتی