عزیمت ایستوود از فوكس به برادران وارنر

عزیمت ایستوود از فوكس به برادران وارنر


كلینت ایستوود همراه فیلم تازه‌اش از كمپانی فوكس قرن بیستم به كمپانی برادران وارنر كوچ می‌كند. این هنرمند قدیمی و كهنه‌كار این روزها خودش را آماده ساخت درام افشاگرانه و اجتماعی بدون نام خود می‌كند. او كه قرار بود این فیلم را برای فوكس كارگردانی كند، حالا آن را در كمپانی برادران ورانر جلوی دوربین می‌برد. لئوناردو دی‌كاپریو و جونا هیل هم از تهیه كنندگان فیلم هستند. قبل از این قرار بود این درام اجتماعی با بازی این دو وارد مرحله تولید شود.
حالا كه ایستوود كارگردانی فیلم را به عهده گرفته، این دو همچنان به عنوان تهیه كننده با آن همكاری دارند. اما معلوم نیست در فیلم بازی هم خواهند كرد یا نه. گفته می‌شود علت اصلی كوچ فیلم از فوكس به برادران وارنر، دیدگاه مدیران كمپانی والت‌دیزنی است. این كمپانی مدتی قبل كمپانی فوكس و تمام متعلقات آن را خریداری كرد. مدیران كمپانی والت‌دیزنی صلاح دیدند ایستوود، فیلمش را با یك كمپانی دیگر بسازد و نه با آنها و شریك تازه‌شان!
داستان فیلم تازه ایستوود براساس یك ماجرای واقعی ساخته می‌شود و ریچارد جول را در راس ماجراهایش دارد. او یك مامور امنیتی بود كه در جریان بازی‌های المپیك تابستانی سال 1996، متوجه یك بمبگذاری شد. البته این بمب منفجر و باعث مرگ یك نفر شد، اما اطلاع‌رسانی جول مانع خسارات بیشتر شد. مدتی بعد جول متهم به همكاری با تروریست‌ها شد و جنجالی به پا كرد. از سال 2014، ایستوود به دنبال كارگردانی این فیلم بوده است./ ددلاین