نَقد

نَقد


محسن آزادی، مجری برنامه مسافر ماه در گفت‌وگو با فارس تاكید كرد، جای مجریان قدر خالی است و زرق و برق‌های ظاهری برنامه‌ها جای محتوا را گرفته است.
 در ابتدای راه، این برنامه با هدف ایجاد انگیزه و حال خوب بین مردم طراحی شد و می‌خواستیم كسانی را در برنامه داشته باشیم كه از دل جامعه برآمده‌اند و مردم حرفشان را خوب می‌فهمند.
 یك زمانی تلویزیون در دست مجریان قدری بود كه خودشان به‌واسطه اجرایشان تبدیل به ستاره شده بودند و افراد تاثیرگذار و باسوادی هم به‌شمار می‌رفتند. متاسفانه چند سالی است كه تلویزیون از حضور این ستاره‌ها خالی شده و از همین نقطه هم ضربه می‌خورد.
 توجه به نیاز مخاطب یك اصل مهم است كه متاسفانه این روزها برنامه‌سازان كمتر به آن توجه می‌كنند و زرق و برق‌های ظاهری جای محتوا را گرفته است. این‌كه ما یك دكور شیك و پیك داشته باشیم با یك چهره معروف این روزها مواد اولیه اكثر برنامه‌های تلویزیونی شده است. ما بعد از مدت‌ها این قاعده را شكستیم و با موضوعاتی از دل مردم آن هم در یك دكور ساده آمدیم.
 وقتی شما بر محتوا تاكید می‌كنید و برنامه حرفی برای گفتن داشته باشد، قطعا مخاطب خود را پیدا می‌كند و مردم آن را تماشا می‌كنند. اتفاقی كه برای مسافر ماه هم افتاد و خوشبختانه حرف برنامه به گوش بسیاری رسید.