حق با شماست

حق با شماست

# کرایه_مترو
غفوری از تهران: 
مسؤولان مترو اعلام کرده‌اند بلیت مترو 20درصد افزایش یافته است، در حالی که با حساب و كتاب ساده می‌توان متوجه شد در برخی مسافت‌ها تا 49 درصد به قیمت بلیت اضافه شده است.

# تعلل_ملخ
اردستانی از پاكدشت: 
با ورود ملخ‌ها به پاكدشت مسؤولان مدام در حال بازدید میدانی و نمونه‌برداری هستند و آن‌قدر در مبارزه با این ملخ‌ها تعلل می‌كنند كه آنها فرصت رشد و نمو و تكثیر می‌یابند و دائم هم اعلام می‌كنند وضع بحرانی نیست، در حالی كه تعداد ملخ‌ها برای باغداران و كشاورزان نگران‌كننده است.

# پاکسازی _عبدل‌آباد
نوروزی از تهران: 
از شهرداری منطقه عبدل آباد عاجزانه در خواست داریم فروشندگان خودرو و دلالان دو طرف بلوار شكوفه عبدل‌آباد را كه علاوه بر مزاحمت باعث ترافیك می‌شوند، جمع‌آوری کند.

# جهش _ سیمان
آقامیرزا از تهران: 
بیشتر مصالح ساختمانی مثل سیمان در كشور تولید می‌شود، ولی به یكباره با افزایش قیمت چند‌برابری به كیسه‌ای 30 هزار تومان رسیده است. چرا؟

# صف _ ارزاق
سعادت از تهران: 
هر روز از سوی صداوسیما و نشریات اعلام می‌كنند مایحتاج برای تنظیم بازار به وفور یافت می‌شود، ولی در عمل با صف‌های طولانی مواجه می‌شویم.

جوابیه
​​​​​​​​​​​​​​در پی درج پیامی در 5 خرداد 1398 با عنوان «درختان خیابان مهران» سرپرست روابط عمومی منطقه 19 شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام كرد: برنامه آبیاری تانكرهای فضای سبز ناحیه، طبق سنوات گذشته از اول فروردین ماه تدوین شده كه براساس آن تناوب آبیاری قطعات فضای سبز ناحیه اعم از درخت، درختچه و گل‌كاری انجام می‌شود. لازم به ذكر است آبیاری درختان حاشیه طبق زمان‌بندی با تناوب ده روزه انجام شده و در راستای مبارزه با آفات و بیماری‌ها، آبشویی درختان موصوف به صورت مرتب درحال انجام است.