آقای نعمتی، سفر مجانی به سوئیس نوش جانتان!

آقای نعمتی، سفر مجانی به سوئیس نوش جانتان!


سفر سرپرست فدراسیون كشتی به سوئیس آن هم برای گفت‌وگو با لالوویچ درباره مسائل روز ورزش كشتی! مخ آدم سوت می‌كشد. براساس اخبار رسیده از وزارت ورزش و جوانان در نیمه نخست تیرماه قرار است انتخابات فدراسیون كشتی و وزنه برداری برگزار شود و بدون شك بهروز نعمتی كه سرپرست فدراسیون كشتی است حداكثر تا 20 روز دیگر در فدراسیون رفت‌و‌آمد خواهد كرد. حال باید پرسید سفر آقای سرپرست به سوئیس دقیقا برای رایزنی در چه موردی است؟ او كه 20 روز دیگر بیشتر در این دم و دستگاه نیست، چه چیزی را قرار است از رئیس فدراسیون جهانی مطالبه كند؟
فدراسیون كشتی خبر داده نعمتی برای بحث و تبادل نظر با نناد لالوویچ راهی سوئیس شده‌است. آیا واقعا تخصص كافی در این رشته ورزشی را دارد؟در یكی از بدترین شرایط بد اقتصادی كشور این سفر ضرورت داشت؟ یا این‌كه نیاز به تغییر آب و هوا احساس می‌شد؟ دستاورد سرپرست فدراسیون کشتی از این سفر چیست و چه خوب است وقتی برگشت دوستان و همكارانش كه روی ریزترین مسائل ورزش اظهار نظر می‌كنند پیگیر این باشند كه دلیل سفر وی  در این مقطع زمانی و با این قیمت دلار چه بوده است؟!
آقای نعمتی، شما سرپرست فدراسیون كشتی هستید و طبق قانونی كه خود وزارتخانه وضع كرده حق شركت در انتخابات را ندارید. پس رایزنی و گفت‌وگوهای شما عملا به درد رئیس آینده فدراسیون نخواهد خورد،مگر این‌كه خلافش ثابت شود.