قدردانی آستان قدس از تلویزیون

قدردانی آستان قدس از تلویزیون


مدیرعامل بقاع متبركه و اماكن مذهبی آستان قدس رضوی با ارسال سپاس‌نامه‌ای از پخش ترتیل‌خوانی امامزاده حسین‌بن موسی الكاظم(ع) طبس، در شبكه‌های سراسری تقدیر و تشكر كرد.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت سیما، سید‌محمدجواد رئوف سیدنژاد، مدیرعامل بقاع متبركه و اماكن مذهبی آستان قدس رضوی با ارسال سپاس‌نامه‌ای از پخش ترتیل‌خوانی امامزاده حسین‌بن موسی‌الكاظم‌(ع) طبس در شبكه‌های سراسری تلویزیون تقدیر و تشكر كرد.
در این سپاس‌نامه كه برای محسن عرفاتی، سرپرست شبكه قرآن و معارف و نماینده شورای معارف سیما صادر شده، آمده است: قدم نهادن در مسیر خدمتگزاری به ساحت مقدس قرآن كریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در ماه ضیافت الهی، سعادتی است بی‌بدیل كه اگر با كیمیای اخلاص همراه گردد، به‌حق نور است و مقصود و آن‌گاه كه جاده‌های اشتیاق تمنای باران حضور و خدمت دارند، جرعه‌نوشی در محضر كلام وحی و در شعاع تابناك خورشید ملكوت هشتم و برادر بزرگوارشان حضرت حسین بن موسی الكاظم(ع) طعمی دلپذیر خواهد داشت.
خداوند سبحان را بر این نعمت شاكریم كه توفیق حاصل شد در ماه مبارك رمضان، ماه بهار قرآن، ماه لیله‌القدر و پاكی و تعالی انسان زیباترین جلوه‌های عبودیت و بندگی مهمانان ضیافت الهی در طبس گلشن، میقات الرضا، به طور زنده و بازپخش از شبكه‌های سراسری سیما در قالب برنامه آیین ترتیل جزءخوانی قرآن كریم «گلشن وحی» به تصویر كشیده شود.
بر همین اساس حسب سخن گهربار مولایمان امام‌الرئوف علی بن موسی الرضا (ع) كه می‌فرمایند «هركس در مقابل خوبی مردم تشكر نكند، از خدای عزوجل تشكر نكرده است» لازم می‌دانیم از درایت، حمایت و اهتمام خالصانه جنابعالی و همكاران صدیق و تلاشگرتان صمیمانه تشكر و
قدردانی نماییم.