هدیه محیط‌زیست ایران

هدیه محیط‌زیست ایران


ستاره سینمای ایران، این سال‌ها در بطن مهم‌ترین فعالیت‌های زیست‌محیطی كشور بوده، آن هم بدون هیاهو و تبلیغات، چیزی كه بسیار مورد علاقه چهره‌های معروف در فضای مجازی است، این‌كه بدون اطلاع از یك حوزه‌ای مدام درباره آن اظهار نظر كنند، اما هدیه تهرانی نه‌تنها یك فعال واقعی حوزه محیط‌زیست است، بلكه در پیشبرد بهبود اوضاع محیط‌زیستی كشور همیشه پیش‌رو بوده است.
از حمایت تمام قدش در نجات یوز ایرانی بگیرید تا حضورش در كمپین مردمی نجات خلیج گرگان. این حضور واقعی وقتی مهم‌تر جلوه می‌كند كه بدانیم محیط‌زیست حوزه مورد علاقه بسیاری برای چهره‌های مشهور برای «شوآف» و «پز دادن» شده است.
حالا هم نام این ستاره دهه هفتادی سینمای ایران پای نامه‌ای دیده می‌شود كه در اعتراض به عملكرد دولت در مورد محیط زیست امروز منتشر شده است؛ نامه‌ای كه در آن جمعی از فعالان و دوستداران و استادان حوزه محیط زیست خواسته‌اند با توجه به عملكرد ضعیف دولت عنوان «محیط زیستی‌ترین دولت پس از انقلاب اسلامی» را از آن پس بگیرند. آنها در این نامه، رویكرد بازی با الفاظ و سر دادن شعارهای زیست‌محیطی از سوی این دولت را نوعی توهین به شعور مردم و دلسوزان محیط‌زیست دانسته‌اند.
«قطار آن شب»