«زهر مار» یك فیلم كاملا جدی است

«زهر مار» یك فیلم كاملا جدی است

جواد رضویان در برنامه «سلام صبح بخیر» گفت فیلم «زهرمار» تجربه‌ای است كه از وضعیت تلخ امروز جامعه نشات گرفته است.
آن‌طور كه هنرآنلاین گزارش داده، سید جواد رضویان صبح دیروز همزمان با آغاز اكران اولین فیلم خود در سینماها، در برنامه زنده «سلام صبح بخیر» شبكه سه سیما حضور پیدا كرد و درباره این فیلم گفت: زهرمار در راستای كارنامه بازیگری من نیست و مانند كارهایی كه بازی كردم این‌گونه نیست كه اتفاقات خنده‌دار در فیلم زیاد باشد. بلكه تجربه‌ای است كه از وضعیت تلخ امروز جامعه نشات گرفته است.
این كارگردان ادامه داد: بخش زیادی از آنچه در فیلم نمایش داده می‌شود به صورت واقعی در جامعه امروز شهر تهران وجود دارد و كلیت قصه این فیلم براساس یك داستان واقعی و ناشی از مشكلاتی بود كه من در جامعه دیدم. وقتی این مشكلات را می‌بینیم نمی‌توانیم خودمان را به ندیدن بزنیم.
او درباره ورود به عرصه كارگردانی گفت: یكی از دلایل این بود كه بعد از بازی در برخی آثار به عنوان بازیگر و موفقیت آنها، گروهی از تهیه‌كنندگان و حتی مدیران تقاضا داشتند همان نقش را چند بار در آثار دیگر تكرار كنم و این مساله آزاردهنده بود و از همین رو تصمیم گرفتم خودم ورود كنم تا بتوانم تصمیم گیرنده اصلی باشم.
او با اشاره به اهمیت نظر مردم درباره فیلم‌ها گفت: امشب در اولین روز اكران از ساعت 18 الی 21 در سه سئانس در سینما آزادی همراه با مردم فیلم را تماشا می‌كنم.