«چاپارخانه» در شبكه امید

«چاپارخانه» در شبكه امید


 برنامه «چاپارخانه» با نظارت و برنامه‌ریزی روابط عمومی شبكه امید تهیه می‌شود و تولید آن، گام مهمی در مسیر ارتقای فعالیت‌های این بخش و تعامل بهتر با مخاطبان است.
 به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، مهدی سالم، مدیر شبكه امید در نشست شورای مدیران این شبكه كه با حضور مدیر روابط‌عمومی معاونت سیما برگزار شد، با بیان برخی دشواری‌های برنامه‌سازی برای نوجوانان به دلیل فراز و فرودهای دوران نوجوانی، از تلاش شبكه امید در تهیه برنامه‌های جذاب و آموزنده برای قشر نوجوان خبر داد.
وی بر لزوم تقویت ارتباط با نوجوانان از راه‌های ارتباطی نوین تأكید كرد و خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای تحقق ارتباط دوسویه با نوجوانان شد. سالم از تهیه برنامه مستقلی با نام چاپارخانه با نظارت و برنامه‌ریزی روابط عمومی شبكه امید خبر داد و آن را گام مهمی در مسیر ارتقای فعالیت‌های این بخش و تعامل بهتر با مخاطبان قلمداد كرد. وی افزود: شبكه امید همچنین برای جذب هرچه بیشتر مخاطبان نوجوان در حال تقویت و گسترش باشگاه امید است. حمیدخواجه نژاد، مدیر روابط‌عمومی معاونت سیما نیز در این نشست تلاش‌های صورت‌گرفته در شبكه امید با هدف تعامل با مخاطبان نوجوان را ارزشمند دانست و پیشنهاد كرد با طراحی برنامه هایی، نوجوانان بیشتر در تولید برنامه‌های این شبكه مشاركت كنند و حضور فعالشان روی آنتن شبكه نمود بیشتری داشته باشد.