«دلتنگ» در گام‌های نهایی

«دلتنگ» در گام‌های نهایی


مستند «دلتنگ»، با موضوع زندگی یك زن معلول، اما تلاشگر خوزستانی مراحل نهایی تولید خود را سپری می‌كند.
به گزارش جام‌جم، این مستند داستانی كه ساخته رضا موری شیروانی، مستندساز خوزستانی است با سپری كردن مراحل تولید و تدوین به مرحله صداگذاری رسیده تا برای پخش به شبكه استانی خوزستان تحویل شود.

مستند دلتنگ، قصه زندگی حكیمه كمایی، شیر زنی است كه از دو سالگی به علت فلج‌اطفال دچار معلولیت از ناحیه پا شد. او حالا در بیست و چند سالگی با داشتن همسری جانباز و دو فرزند، به بن‌بست مالی در زندگی‌اش رسیده است او كه از ده سالگی با هنر قالیبافی و خیاطی آشنا بوده سعی می‌كند معلولیت خود را از یاد خود و دیگران ببرد و در عوض دستان پر توان و هنرمندش را به رخ همگان بكشاند كه در این راه به موفقیت‌های زیادی هم می‌رسد و فقط تنها دلخوشی او زمزمه‌های شعر‌واره‌اش در دل تاریكی شب‌هنگام كار تا نزدیك اذان است. او نام این زمزمه‌هایش را دلتنگ بر‌اساس سرگذشت خود گذاشته است.
رضا موری‌شیروانی، مستندساز جوان مسجدسلیمانی است كه در مستندهای پایتخت، روزنه و پنجشنبه‌ها به عنوان دستیار كارگردان حضور داشته و علاوه بر دلتنگ، مستند امیدیه هم از او در دست تولید است. حكیمه كمایی، فاطمه آغاجاری، فاطیما البوغبیش، مریم عقیلی و صدف افشار از‌جمله بازیگران این اثر هستند.