9 دلیل قضایی برای قاتل بودن مرد خیاط

9 دلیل قضایی برای قاتل بودن مرد خیاط

بازپرس جنایی پایتخت با اشاره به 
9 دلیل قضایی - علمی مرد خیاط را متهم به قتل همسرش كرد.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، بعدازظهر 29 آذر سال گذشته جسد زنی 40 ساله كه دست و پایش با پارچه بسته شده و پتوپیچ بود در جوی آب روبه‌روی شهرك كاپولا در حوالی خیابان دستواره كشف شد‌. شواهد نشان می‌داد 48 ساعت از مرگش می‌گذرد و بر اثر اصابت ضربه جسم سخت و سنگین به سرش به قتل رسیده است. با دستور قضایی تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد تا این‌كه با گذشت مدتی از كشف جسد، زنی با حضور در پلیس آگاهی تهران اعلام كرد كه خواهرش ناپدید شده است. وی به افسر تحقیق گفت: خواهرم با شوهرش اختلاف داشت و به خاطر دختر دانشجویش طلاق نگرفت. وقتی به خانه‌شان رفتم، دامادمان حیاط خانه را شسته بود كه سابقه نداشت او كارهای خانه را انجام دهد و درباره گمشدن خواهرم اظهار بی اطلاعی می‌كرد.
ماموران زمانی كه تصویر جسد مجهول‌الهویه را به او نشان دادند، جسد خواهرش را شناخت. همین سرنخ كافی بود كه ماموران از شوهر مقتول تحقیق كنند كه وی به افسر تحقیق گفت: نمی‌دانم همسرم چرا به قتل رسیده است‌. ما با هم اختلاف نداشتیم و حتی می‌خواستیم دوباره بچه‌دار شویم. شب همسرم برای خرید داروهایش بیرون رفت و ناپدید شد و نمی‌دانم چرا به قتل رسیده است.
تحقیق از دختر دانشجوی مقتول نشان داد كه والدینش با هم اختلاف و درگیری داشتند. همزمان با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران خانه مقتول را مورد بازرسی قراردادند و متوجه شدند چند بار حیاط خانه شسته شده، در پشت بام خانه كه كارگاه خیاطی كوچكی بود، قیچی و پارچه‌های تكه شده پیدا كردند. نوع برش پارچه‌ها با پارچه‌ای كه دست و پای مقتول بسته شده بود، یكی بود. حتی لكه خون به جا مانده در خانه با گروه خون مقتول شبیه بود. همین باعث شد بازپرس جنایی 9 دلیل مرد خیاط را به عنوان قاتل همسرش معرفی كند. كشف پارچه‌هایی كه دست و پای مقتول با آن بسته شده بود در كارگاه خیاطی متهم، اظهارات خواهر مقتول، شستن حیاط خانه، وجود آثار خراش روی دست متهم و لكه‌های خون روی دیوار از جمله دلایل بازپرس برای متهم كردن مرد خیاط به قتل همسرش بود.
با وجود 9 دلیل قضایی برای متهم كردن مرد خیاط، او همچنان منكر قتل همسرش است.
بنابراین شوهر مقتول به خاطر نقش داشتن در قتل زن میانسال در حالی بازداشت شد كه دیروز در جریان تحقیقات پلیسی - قضایی منكر قتل شد و مدعی بود كه احتمالا همسرش از سوی فرد یا افراد دیگری به انگیزه انتقام‌گیری به قتل رسیده است و در این ماجرا نقشی ندارد.