رادوشوویچ: هواداران مهم‌ترین بازیكن پرسپولیس هستند

برای برانكو آرزوی موفقیت می‌كنم

رادوشوویچ: هواداران مهم‌ترین بازیكن پرسپولیس هستند

بوژیدار رادوشوویچ با این كه زمان برانكو ایوانكوویچ به پرسپولیس اضافه شد و یكی از بازیكنان كروات این تیم به‌شمار می‌رفت، ولی با ترك اردوی تیم توسط برانكو، این بازیكن از پرسپولیس نمی‌رود. 
رادو در فصل آینده نیز پیراهن پرسپولیس را به تن می‌كند و اگر علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان جدا شود، او دروازه‌بان اول تیم خواهد بود. با كمك یك دوست مشترك با رادو، قبل از بازگشت به ایران ارتباط برقرار كردیم. این بازیكن گفت: «برای حضور در كنار خانواده چند روزی به كرواسی برگشتم، اما قبل از آن در تهران با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدم تا قراردادم را تمدید كنم. البته من تا پایان فصل آینده قرارداد دارم و فقط بحث مالی بود كه با توافق و مذاكره حل شد. قرار است بخشی از مطالباتم را پرداخت كنند و پس از آن مشكلی برای ادامه حضور من در پرسپولیس باقی نمی‌ماند. بوژیدار اضافه كرد: نمی‌توانیم این موضوع را كتمان كنیم كه پس از تغییرات اخیر، فصل سختی پیش روی ماست اما باید به این موضوع اشاره كنم كه سال بزرگی انتظار همه ما را می‌كشد. تیم بسیار خوبی داریم، تیمی پر از ستاره. در هر نقطه از زمین حداقل یك بازیكن تاثیرگذار را می‌بینید. با این تیم رقم زدن هر اتفاقی ممكن است. 
دروازه‌بان کروات قرمزها ادامه داد: طی سه سال گذشته توانستیم قهرمانی‌های جذابی به دست بیاوریم و حالا نوبت آن است تا بار دیگر به قهرمانی جدیدی برسیم. این فصل مطمئنا به حمایت طرفداران نیاز داریم. شاید بیشتر از همیشه. من معتقدم طرفداران پرسپولیس بهترین بازیكن این تیم هستند، زیرا هرگاه آنها به هر دلیلی در شرایط مناسب قرار داشته باشند و ما را حمایت كنند پرسپولیس نیز بهترین نتایج را كسب می‌كند. این بازیكن در نهایت، در رابطه با جدایی برانكو گفت: در دنیای حرفه‌ای هر كسی می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. من نمی‌خواهم در مورد تصمیم برانكو حرفی بزنم، ولی برای او آرزوی موفقیت می‌كنم و مطمئنم او نیز آرزو دارد پرسپولیس همیشه و در هر دوره‌ای از مسابقات موفق باشد.