نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

 جدایی آرمین سهرابیان از باشگاه استقلال هنوز قطعی نیست و استراماچونی تصمیم نهایی‌اش را درخصوص این مدافع 23 ساله به‌زودی اعلام خواهد كرد.
 باشگاه استقلال به روزبه چشمی 24 ساعت فرصت داده تا قراردادش را تمدید كند در غیر این صورت آبی‌پوشان سراغ سایر گزینه‌ها در پست او خواهند رفت.
 محمد اهل شاخه مدافع فصل گذشته ماشین سازی با قراردادی دو ساله به صنعت نفت آبادان پیوست. پیش از این گفته می‌شد این بازیكن با پارس جنوبی به توافق رسیده است.
 مگنو باتیستا هافبك برزیلی كه فصل گذشته در تیم پیكان توپ می‌زد، با عقد قراردادی به پارس جنوبی جم پیوست و شاگرد فراز كمالوند در این تیم شد.
 پیمان شیرزادی، مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان، با عقد قراردادی به شاهین شهرداری بوشهر پیوست.
 آرش رضاوند هافبك فصل گذشته تیم فوتبال سایپا در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار دارد. یكی از تیم‌هایی كه به‌شدت دنبال جذب این بازیكن است، استقلال است.
 رضا اسدی، هافبك فصل گذشته تیم فوتبال سایپا بعد از جدایی از این تیم هنوز تیم جدیدش را انتخاب نكرده است. این در حالی است كه دو باشگاه استقلال و تراكتور در حال انجام مذاكره با این بازیكن هستند.
 احمد عبدا...زاده با عقد قرارداد یكساله بار دیگر پیراهن تیم فولاد را بر تن كرد. عبدا‌...زاده فصل قبل و پس از حدود ده سال حضور در تیم فولاد با نظر سرمربی وقت از این تیم جداشده بود.
 مذاكرات مدیران پرسپولیس با باشگاه بلژیكی كورتریك برای ادامه حضور محمد نادری در جمع قرمزها جواب داد. نادری دیروز (یكشنبه) به باشگاه پرسپولیس رفت و قرارداد قرضی خود را به مدت یك فصل دیگر تمدید كرد.