مسائلی كه در عكس نیست

مسائلی كه در عكس نیست


عكس منتشر شده از محل كار منافقین از ابعاد مختلفی قابل بررسی است. در یك نگاه كلی می‌توان دریافت كه بخش قابل توجهی از این افراد كسانی هستند كه دهه پنجم یا ششم زندگی خود را طی می‌كنند. آنها در دهه‌های 50 و 60 وارد سازمان شدند. برخی از آنها نزدیك به 50 سال سابقه دارند و قبل از انقلاب سوابق دانشجویی، اطلاعاتی و سیاسی دارند و بعد از انقلاب نیز انباشت تجربه را در اختیار دارند، بنابراین نباید تصور كنیم كه این افراد بیسواد بوده و توانایی چندانی ندارند و كاری از دستشان ساخته نیست. ساختار سازمان منافقین، اطلاعاتی، بسته و امنیتی است.
ضرورت دارد كه فرماندهی قوی و افراد آشنا به سازمان منافقین را داشته باشیم و در مقابله سایبری و جنگ وسیعی كه آغاز كرده‌اند بدون طرح و برنامه وارد میدان نشویم.نكته دیگر این است كه این افراد صرفا در این حوزه فعال نبوده و حوزه‌های دیگر را تعطیل نكرده‌اند، سازمان منافقین بشدت از نظر اطلاعاتی، جاسوسی و در مجموع اقداماتی كه بتواند برای نظام بحران‌سازی كند فعال است.
بخش دیگر سازمان، بخش نفوذ است. در این سال‌ها بخش‌های عملیاتی و تیم‌های عملیاتی آنها ضرباتی خورده و بعضا شناخته شده‌اند اما شبكه نفوذ سازمان ضربه آنچنانی نخورده و این بخش نباید مغفول بماند.