سناریوی عجیب برای سرقت 3 میلیاردی

سناریوی عجیب برای سرقت 3 میلیاردی


سه مرد به بهانه برگزاری حراجی فروش وسایل  عتیقه و آنتیك، سه میلیارد تومان اموال مرد مجموعه‌دار تهرانی را سرقت كردند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، مردی با حضور در شعبه  سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از سه مرد به اتهام سرقت مقرون به آزار شكایت كرد .شاكی به بازپرس قریب احمد زاده گفت: من مجموعه‌دار هستم و وسایل عتیقه، آنتیك، مجسمه لوكس و تزئینی از آلمان می‌آورم و می‌فروشم. از طریق مشتری قدیمی‌ام با مردی آشنا شدم كه می‌گفت برگزار كننده حراجی فروش لوازم آنتیك در شمال تهران است.
وی افزود: در ادامه قرار بود وسایل آنتیك و گران‌قیمتی را كه ازكشور آلمان خریده و به ایران آورده‌ام و برخی هم مال دوستان مجموعه‌دارم بود به محل برگزاری حراجی فروش او در خانه ویلایی‌اش در شهرك غرب ببرم. وسایل را كه سه میلیارد تومان ارزش داشت آنجا  بردم و چیدم و منتظر مشتری‌ها ماندم. اما با گذشت یك ساعت خبری از مشتری‌ها نشد، وسایل را در سه چمدان گذاشتم تا آنجا را ترك كنم.
شاكی ادامه داد: اما مدیر برگزار كننده حراجی فروش و دو مردی كه همراهش  بودند به من حمله كردند، كتكم زدند و مرا كه بیهوش شده بودم در خودرویی انداخته و با خود بردند. ساعاتی بعد در حالی به هوش آمدم كه از سه چمدان وسایل كه برای فروش برده بودم خبری نبود و در یکی از محله‌های جنوب شهر بودم. موضوع را به پلیس خبر دادم و همراه آنها به محل برگزاری حراجی فروش در شهرك غرب رفتیم كه از آن سه مرد خبری نبود و وسایل سرقت شده بود. در ادامه متوجه شدم آنها خانه ویلایی را برای یك روز اجاره كرده و بعد تحویل مالك داده‌اند.تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان و كشف اموال سرقتی ادامه دارد .