سردار آزمون:  خودم خبر ندارم!

واكنش مهاجم ایرانی زنیت به پیشنهاد بازی در لیورپول

سردار آزمون: خودم خبر ندارم!

سردار آزمون در لیورپول،سردار آزمون در میلان و...تقریبا هر چند ماه یك بار چنین شایعاتی درباره ستاره تیم ملی فوتبال به گوش می‌رسد، اما نه تنها اتفاقی نمی‌افتد، بلكه سردار فوتبالش را در همان لیگ روسیه ادامه می‌دهد. در این شرایط بارها پدر و نزدیكان سردار به این اتفاق واكنش نشان داده‌اند، اما این بار خود سردار در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم در این باره حرف زده است.
آخرین وضعیت خودت چطور است؟
 تیم ما خیلی هجومی بازی می‌كند و مهاجمان بهتر دیده می‌شوند. بازیكنان بزرگی در خط‌حمله دارد و هر مهاجمی می‌تواند در این تیم خیلی خوب كار كند.
تو الان چند سال است در لیگ روسیه بازی می‌كنی. پیشنهادهای مختلفی داشته‌ای اما ترجیح خودت این بوده كه در این لیگ بازی كنی.
خدا را شكر كه من در این تیم جا افتادم و بازیكنانی كه كنارم بازی می‌كنند خیلی كمك‌كردند تا بتوانم با فضای اینجا آشنا شوم و عملكرد خوبی داشته باشم.
به این لیگ علاقه داری؟
با فرهنگ این كشور آشنا شدم. لیگ روسیه سخت است هر چند خیلی دیده نمی‌شود. بازیكنان بزرگ روسی در لیگ روسیه بازی می‌كنند كه سطح كیفی این لیگ را بالا برده‌است.
در چند روز گذشته یك بار دیگر پیشنهاد تیم لیورپول در رسانه‌ها مطرح شد.حتی سایت باشگاه لیورپول هم به نقل از یكی از رسانه‌های خارجی روی این موضوع واكنش نشان داد.
من از این موضوع خبر ندارم و باشگاه باید در این مورد صحبت كند. اگر پیشنهاد رسمی بیاید باید با باشگاه هماهنگ كنیم.
پیشنهاد فصل گذشته سلتیك چطور؟
اگر پیشنهادی باشد معمولا به خود بازیكن نمی‌گویند و به باشگاه اعلام می‌كنند.
سردار تیم ملی حالا با ویلموتس روزهای متفاوتی را تجربه می‌كند.نظرت درباره كار كردن با این سرمربی و تجربه جدید چیست؟
من خیلی خوشحالم كه ویلموتس آمده است. مربی خیلی خوبی را برای تیم ملی آورده‌اند. ایشان و كی روش هر دو مربی خوبی بودند. حرف من این است كه باید در بدرقه هم مثل استقبال با محبت باشیم.
او مدام از فاز هجومی تیم ملی حرف می‌زند. برخلاف كی‌روش كه تیم تركیبی دفاعی داشت ظاهرا روش بازی با ویلموتس فرق خواهد كرد.
من در جام جهانی وظیفه ام این بود تا خط دفاعی هم بیایم در حالی كه هیچ وقت این كار را نمی‌كردم. شاید به همین خاطر بود كه مردم انتقاد می‌كردند. الان خوب است كه تیم ملی تهاجمی بازی می‌كند، اما اگر تهاجمی بازی كنیم و نتیجه نگیریم بازهم مردم این حرف‌ها را می‌زنند.
تو هنوز خیلی جوان هستی و خیلی‌ها بر این باورند كه می‌توانی ركورد بازی‌های علی دایی،گلزنی‌های او و ركورد جواد نكونام را بشكنی.
من به‌دنبال ركورد فوتبال ایران نیستم. علی دایی بازیكن خیلی بزرگی است. هر كسی هم بتواند ركورد ایشان را جابه‌جا كند بازهم چیزی از ارزش‌های این بازیكن كم نمی‌شود. او برای من و خیلی‌های دیگر الگو است.