دختر نجفی قاتل نیست

دختر نجفی قاتل نیست

پس از قتل میترا استاد، برخی افراد در فضای مجازی شائباتی درباره این جنایت مطرح كردند كه یكی از این شائبه‌ها، وقوع قتل توسط دختر مقتول و گردن گرفتن آن از سوی محمدعلی نجفی بود. حمیدرضا گودرزی، یكی از وكلای نجفی در گفت‌وگو با جام‌جم با رد این موضوع گفت: طرح این ادعاها درست نیست. دختر آقای نجفی بعد از دیدن نامه، نگران شده و به خانه آنها رفته بود. امروز هم در دادگاه شهادت داد و چنین موضوعاتی را به‌طور كلی مردود اعلام می‌كنیم.
وی در ادامه از رسانه‌ها خواست مطالبی از زبان وكلای متهم علیه خانواده مقتول نوشته نشود.
گودرزی درباره جلسه دادگاه هم گفت: دادگاه رسیدگی‌اش را انجام داده و نقایص تا حدودی رفع شده و نقایص دیگری وجود دارد كه امیدواریم در جلسات بعدی مطرح كنیم تا رفع و دادرسی در محیطی آرام انجام شود. در نهایت انتقادی به جلسه امروز وارد نیست و اظهارات اولیای‌دم مبسوط نبوده، ولی راه را برای مذاكره باز كرده‌اند و شاید این فرصت ایجاد شود تا مذاكراتی داشته باشیم. البته باید خانواده استاد، تشفی‌خاطری پیدا كنند و صدمه روحی نخورند. خانواده استاد نباید از نظر روحی و فكری در تشویش باشند تا بتوانیم راهی برای مذاكره باز كنیم.
وی در پاسخ به این سؤال كه «شما به‌عنوان وكیل قبول دارید آقای نجفی قتل را انجام داده است؟»، گفت: پاسخ این سؤال منفی است، ولی اگر به سؤال شما پاسخ بگویم می‌شود بحث دفاع كه باید آن را در جلسه بعد دادگاه مطرح كنم. شاید راه جدیدی برای پرونده گشوده شود.
گودرزی گفت: رسماً مذاكره‌ای با خانواده مقتول نداشتیم، ولی تقاضا كردیم و امیدواریم پاسخ مثبت بدهند.