«بچه مهندس3» كلید خورد

«بچه مهندس3» كلید خورد


سعید سعدی، تهیه‌كننده سریال «بچه مهندس» به كارگردانی علی غفاری در گفت‌وگو با فارس، درباره مراحل آغاز به تولید این سریال گفت: دو روز پیش سریال را در منطقه سازمان‌آب كلید زدیم.
وی ادامه داد: در این سكانس‌ها فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، كامران تفتی و اتابك نادری به ایفای نقش پرداختند و بازیگر نقش جوانی شخصیت جواد نیز انتخاب شده است.
فصل سوم این سریال در ۳۵ قسمت در حال نگارش متن‌هاست.
مكان اصلی فیلمبرداری سریال بچه مهندس پرورشگاه خانه خورشید است كه در بوستان ولایت قرار دارد و شهرك دفاع مقدس و خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ از مكان‌های فیلمبرداری این سریال در دهه ۸۰ هستند و مكان‌های جدید و به‌روزی نیز در فصل سه بچه مهندس دیده می‌شود.
داستان سریال بچه مهندس به كارگردانی علی غفاری و تهیه‌كنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز كودكی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود كه پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.
پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر و حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند كه هم در فاز یك و هم در فاز دو حضور دارند كه در كنار آنها بازیگران دیگری هم به كار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نكیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج‌ا... گلسفیدی و سیامك اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌كرد.